/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvilken MD afspiller ?
Fra : rolandkorg
Vist : 542 gange
50 point
Dato : 03-03-06 09:05

Jeg står og skal købe en Sony Minidisc afspiller.
Skal jeg vælge en MDS-JE520 eller en MDS-JE510? Den skal også kunne optage.
Er der nogen som kender forskellen ?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-03-06 12:37

Hejsa
Jeg har i tidernes morgen haft en Sony MD afspiller i stuen, nu hengangen på de evige jagtmarker. Jeg vil hellere tilråde dig at investere i en MP3 afspiller. MD er "på vej ud", og man har ikke rigtigt hørt meget til MD i de senere år. Noget hen af Betamax og VHS historien... nu gentages det med MD og MP3.
Hvis du endelig vil ha' en MD så ville jeg købe med optager-mulighed.
Hygge... og go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 03-03-06 13:04

Den skal bruges sammen med et PA anlæg, altså en stationær MD afspiller/optager som man hurtigt og nemt kan mixe noget sammen på til brug i f.eks. modeshow osv.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 25 point
Dato : 03-03-06 13:22

Du kan læse diverse info og tests af produkterne på:
http://www.hifipriser.dk/Listproducts.asp?ID=343&Sort=Wanted&Soegeord=md

Godkendelse af svar
Fra : rolandkorg

Dato : 28-04-06 11:24

Tak for svarene...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-04-06 11:42

Velbekomme... og god weekend
Søren / CLAN