/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
HJÆLP! TØJ?
Fra : ohhh
Vist : 422 gange
20 point
Dato : 02-03-06 20:52

Har ledt over alt efter sådan en Dyne vest ting i helt sort?
Kan bare ikke finde en?
Har kigget i sportsmaster og der har de kun North Face og Peak til 1600 kr.,
Men ja det behøver ikke at være en af bestemt mærke.
Har været hele strøget rundt for at finde en, kan bare ikke?
Nogle der ved hvor man kan få dem?

Kommentar
Fra : me67

Dato : 02-03-06 21:59

Jeg har købt en sort "Nike" vest i Intersport til den nette sum af kr. 400,-

Venligst ME67

Kommentar
Fra : ohhh

Dato : 02-03-06 22:34

Hvor ligger intersport?

Kommentar
Fra : me67

Dato : 02-03-06 23:02

Da jeg ikke ved hvor du bor sender jeg dig hermed et link
til derres hjemmeside så du evt. selv kan finde en butik i
nærheden af dig.

http://www.intersport.dk/

Venligst ME67

Kommentar
Fra : me67

Dato : 02-03-06 23:03

Og her et link til butikkerne.

http://www.intersport.dk/sw179.asp

Venligst ME67

Kommentar
Fra : ohhh

Dato : 02-03-06 23:23

Okay hvor langtid er det siden du købte din?
Bare så jeg ikke tager der hen ,og de så ikke har den.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 03-03-06 02:35

Ellers kan du kigge i de forskellige forretninger med rideudstyr, feks her

http://www.alt-til-heste.synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=2047&vare_id=346444

Kommentar
Fra : me67

Dato : 03-03-06 20:26

"Citat"
Okay hvor langtid er det siden du købte din?
Bare så jeg ikke tager der hen ,og de så ikke har den.
"Citat slut"

Jeg kan jo ligesom ikke give dig garanti for om en forretningen i nærheden af dig har eller ikke har en tilsvarende dynevest som min så du er du jo ligesom nød til at gå derhen og forhøre dig - men jeg kan da godt sige at min er købt for ca. 14 dage siden.

Men du undgår jo ikke at gå derned hvis du vil vide om de evt. har en eller ej - måske de så stadig kunne skaffe dig en hvis tilfældet skulle være at de på nuværende tidspunkt skulle være udsolgt.