/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Fatboy Slim musikvideo
Fra : Leon85
Vist : 553 gange
120 point
Dato : 02-03-06 18:54

Fatboy Slim lavede engang i 90'erne en musikvideo, hvor man så forskellige ting blive sprængt i luften (såsom et wc, hylder, osv). Jeg kan bare ikke huske hvad den hedder )-: Kan desværre heller ikke huske sangteksten, andet at de med stor sandsynlighed nævner deres bandnavn i sangteksten. Det er ikke så meget hjælp, men det kunne være fedt hvis I måske vidste hvad det er for en musikvideo/sang jeg snakker om.
Mvh Leon

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 02-03-06 21:42

Det ringer en klokke et-eller-andet-sted, men er stadig i tvivl om, hvilket nummer det drejer sig om. Nu har jeg hørt mit gamle Fatboy Slim album igennem, og jeg tror der er tale om enten "Fucking in heaven" (Her nævnes Norman Cooks alias i hvert fald MANGE gange) med sin meget kontante guitarlyd eller evt. "Gangster Tripping".

Er der noget med at det er en mexikansk/latinamerikansk mand, som flygter fra en masse eksploderende ting i videoen?

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 120 point
Dato : 02-03-06 21:50

Og nu har jeg så fundet ud af, at jeg mht. videoen huskede galt...Men ikke med hensyn til sangen

Det var nemlig "Gangster Tripping" og videoen kan ses/høres her: http://www.astralwerks.com/fbs/sights.html

Godkendelse af svar
Fra : Leon85

Dato : 03-03-06 13:46

Yes det er den! Mange tak