/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
TDC og IP Telefoni
Fra : niller59
Vist : 647 gange
200 point
Dato : 01-03-06 23:02

Hej Jeg er i tvivl om TDC´s tilbud er bedre billigere end andre udbydere f. eks. Skype - har i et godt råd til en nybegynder på IP telefoni ?

Med venlig hilsen
Niller59

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-03-06 23:42

Jeg synes det er dyrt i forhold til feks. Cybercity. Eller dyrt og dyrt det er 30 kroner om mdr. Så skal man gøre op om den service(fejlretning) er 30.- værd, ved at blive ved TDC for at have den fordel.
Og med mindre man vil have en tekniker ud for at ændre i husets install., kan du kun bruge én telefon ved IP. Jeg ændrede dog I vores da vi havde CC.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-03-06 23:43

BILKA er bare billigere! - Bvader, sikket noget sludder!

TDC faldbyder nu også IP-telefoni, men det blev vist i en forbrugerudsendelse i TV, at det er de IKKE, selv om de forsøger at sløre det med floskler om hvor godt det er!

På nuværende tidspunkt, kan du tage næsten enhver anden udbyder, og ringe billigere end det som TDC tilbyder!

Der har været mange indlæg at denne slags, så prøv at søge i feltet for oven, så vil der sikkert dukke noget op med link til en række udbydere der er billigere!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-03-06 23:56

severino> Problemet er bare at der er mange steder andre udbydere ikke har kunne til IP, før TDC fik fingren ud. Så det er først NU-LIGE NU-at marked at åbnet for alvor.!!!

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 200 point
Dato : 02-03-06 02:02

Ihhhh guder hvor er der meget om IP Telefoni... se bare på en søgning omkring Fakta om IP telefoni - uha, uha Her besvares alt helt sikkert:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Fakta+om+IP+telefoni&meta=
Den her er måske værd at gennemse:
http://hoeringsportalen.dk/portal/page?_pageid=34,1076338&_dad=portal&_schema=PORTAL
Hvad angår telefon forbindelse via CyberCity (CC), så har vi haft det siden start (2005), og ikke stødt ind i nogle nævneværdige problemer. Det fungere fint - se mere herom på:
http://www.cybercity.dk/privat/
Citat
Nu er Cybercity Telefoni blevet endnu billigere! For 99 kr. pr. måned kan du ringe gratis til alle almindelige fastnetnumre i Danmark - hele døgnet.

Mere herom på:
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/telefoni/telefoni_tilbud/index.phtml#ppsd521
Held og lykke med valget
Søren

Kommentar
Fra : nielsen68

Dato : 20-05-06 20:55

Jeg har arbejdet for TDC. og jeg kan ikke forstå den måde tdc vil have folk skal have ip-telefoni.

Man skal betale 40 kr. for en bærelinie og der efter for det internettet man skal bruge. så kommer telefonien der efter. hvis du bor i en storby så vil jeg sige Cybercity eller en af de mange andre.

Hilsen Rene Nielsen

Godkendelse af svar
Fra : niller59

Dato : 19-10-06 15:06

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-10-06 17:36

Velbekomme... og takker for points