/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Frontpage - Rullegardin
Fra : Dieter
Vist : 525 gange
50 point
Dato : 01-03-06 17:53

Jeg mener det hedder rullegardin.
Det er den bjælke man kan køre en side op og ned med.

Jeg har nogle sider, der er så små, at jeg ikke behøver denne facilitet.

Hvordan fjerner man rullegardinen ?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-03-06 19:03

I "design"...(?)

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-03-06 19:11

Nåhhhh... Det er scrollen.

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 50 point
Dato : 01-03-06 19:13

Enten skal du lige prøve at fjerne luften forneden på siden, så kan det løse sig af sig selv... Ellers er det noget med "no scroll" inde i koderne, men skal lige have mad...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-03-06 19:42

Du kan sætte følgende kode ind mellem dine Head tags
Kode
<style>
body {
overflow:hidden;
}
</style>

eller ændre dit body tags til
Kode
<body style="overflow:hidden;">

eller sætte scroll="no" ind i dit body tags så det ser sådan ud

Citat
<body scroll="no">

//bentjuul der nu skal se fodbold

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 01-03-06 20:10

Tak for svaret taliskoko.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-03-06 20:52

Du bør give BJ påæng... Det var den her jeg mente: <body scroll="no">

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-03-06 22:06

taliskoko du ved jeg er ligeglad med poænger og du var nok kommet i tanke om koden, men jeg er da glad for din tilkendegivelse - når nu det ikke engang kunne blive en tak fra Dieter.

//bentjuul