/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Efeuranke
Fra : arnely
Vist : 2586 gange
50 point
Dato : 01-03-06 17:17

Jeg skal bruge en Efeuranke i billede form, (Clipart), som skal være frit skrabet.
Filen skal importeres i Photoshop, så jeg kan arbejde videre med den.
Den skal naturligvis være i farver.

Kvalitet må gerne være rigtig god

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 60 point
Dato : 01-03-06 17:52

Ved du hvad. Hvis du søger på "efeu" på google og bruger "billedsøgning", så får du 5640 billeder og vælge imellem...

Er der ikke et af dem, du kan bruge??

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 01-03-06 18:30

Gør jeg - det må jeg da lige prøve

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 01-03-06 18:34

Der fik du nogen hurtig point der Birgitta - havde fuldstændig glemt den mulighed i Google og kunne se billeder

Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : arnely

Dato : 01-03-06 18:35

Tak for svaret Birgitta.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 01-03-06 19:27

Det var næsten for nemt, men tak for accepten af mit svar.
Jeg er glad for at du fandt, hvad du søgte.