/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
SDSFrameworkEN_US.dlr> missing
Fra : hhmj
Vist : 597 gange
300 point
Dato : 01-03-06 11:34

det skiver min pc når jeg prøver at åbne et af programmer til mobilen
siemens siger jeg hente dem ved microsoft jeg kan ikke finde noget der ligner det

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 300 point
Dato : 01-03-06 15:29

Prøv at finde Windows Update i din Start menu og lav en opdatering af din computer og du skal ikke vælge den automatiske, men vælg den brugerbaserede og sørg for at du får opdateret Microsoft Net Framework.
Noget tyder på, at det er den opdatering Siemens har hentydet til.
Opdateringen kommer normalt på hvis du opdaterer og mange har undret sig over hvad de skal bruge Net Freamework til, men her er åbenbart en af mulighederne.
Jeg brugerikke selv det pågældende program, men det er hvad jeg har fundet ud af i tyske fora.

Godkendelse af svar
Fra : hhmj

Dato : 02-03-06 09:20

Tak for svaret BjarneD. men det hjalp ikke jeg har også prøvet at slette softvaren til telefonen men det kan jeg heller ikke (3 forskellige måder) mvh hhmj

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-03-06 11:17

Du skulle ikke have accepteret svaret når det ikke hjalp dig.

Det pågældende program har åbenbart givet andre problemer og flere anbefaler at hente en anden software hos Siemens, men du skal have fjernet det ubrugelige program og til det formål skal du anvende et registreringsværktøj da programmet enten er ødelagt eller lavet med afinstallationsmulighed.
Det bedste ville være hvis leverandøren ville hjælpe dig, men det har du jo åbenbart forsøgt med mindre held og derfor vil jeg anbefale dig at hente og installere et registreringsværktøj der hedder JV16 powertool
http://www.aplusfreeware.com/categories/LFWV/jv16Powertools.html

Når programmet er åbnet klikker du på Registry tool
Klik derefter på Uninstall menu
Find programmet der skal fjernes og sæt markering ved det
Klik på Uninstall forneden og afinstaller programmet.

Hvis du ikke kan afinstallere kan du i stedt vælge knappen Remove så programregistreringen slettes.

Når du er færdig med dette klikker du på Tool i den øverste menu og vælger Registry cleaner.
Klik Continue 2 gange og programmet vil nu undersøge registreringsdatabasen for ubrugelige registreringsnøgler. Det vil tage flere minutter.
Når programmet stopper klikker du på Close
I vinduet er der en liste over ubrugelige nøgler og alle markeret med grønt skal kunne fjernes risikofrit, er der mange kan man klike på Select i topmenuen - vælge Special select - klik på linien ved den grønn eknap, Items that should be saft to remove.
Når de er fremhævet med farve klikker du på Remove for neden og derefter Close, Exit.
Genstart computeren.

Hvis dit windows system er defekt lkan der fjernes ting der ikke skulle fjernes, men når man har kørt med standardindstillingerne vil der være lavet en backup så man kan sætte det tilbage igen
Det finder du under Registry Tool - Tools - view Backup.
Marker backuppen og klik på Restore for neden.
Jeg håber dette kan hjælpe dig på vej.

Lad være med at anvende JV16 utilsigtet da det er et uhyre effektivt værktøj der også kan lave skade ved forkert brug, men oprydning med registry cleaner er uhyre nyttigt til at holde computeren smideig og hurtig.
Mvh
Bjarne