/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia pc-suite
Fra : Frederiksen
Vist : 523 gange
200 point
Dato : 01-03-06 08:35

kan ikke få forbundet min N70 via kabel til pc? Det er XP sp1 og jeg kan se at driveren er installeret?
Så har jeg brugt en bluetoothenhed fra min fotoprinter og det har fungeret fint indtil pc`en pludselig
ikke kan genkende den som bluetoothenhed men istedet skriver den ind som en masselagringsenhed? Det skete efter jeg installerede printeren som jeg har afinstalleret igen uden at det hjalp.Har også genindstalleret pc-suite 100 gange, både fra cd og fra Nokia`s hjemmeside men intet har hjulpet?

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 01-03-06 09:11

Er du sikker på at du ikke har "firewall" slået til ?

Kontrolpanel - firewall - undtagelser, er pc-suite undtaget ? ellers prøv at slå din firewall fra og se om det virker nu....

Måske blive det anderledes hvis du installere sp2 ?

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 01-03-06 09:12

Ellers køb en dongel, hvis du vil bruge bluetooth, det er langt lettere end at bruge noget som egentligt ikke er lavet til at forbinde din mobil til pc´en

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 01-03-06 09:19

ingen firewall og har haft sp2 hvor jeg netop havde problemer med firewall`en generelt

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 01-03-06 13:24

[CITAT=Frederiksen]ingen firewall og har haft sp2 hvor jeg netop havde problemer med firewall`en generelt[/CITAT]

Hmm....og du har selvfølgelig også ventet med at installere driveren, altså sat usb-stikket i computeren o.s.v. indtil den spørger efter den ?

Ellers ser jeg ingen anden løsning end at slette ALT hvad der lugter af pc-suite, drivere o.s.v. eller gendanne computeren til et tidspunkt hvor det hele virkede, med systemgendannelse.

Virker det heller ikke så ????

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 02-03-06 07:39

har ikke rigtigt noget tidspunkt at gendanne til det er et nytindstalleret XP. Kan tilføje at kabeltilslutningen har virket, mener det er to gange hvor jeg lige har indstalleret pc-suiten men når jeg har startet op igen skriver den at den har fundet ny hardware som den ikke kan genkende? Som om den har "glemt" at den er blevet updatet til sp1 for det var nøjagtigt hvad der skete før jeg havde opdateret. Men ellers har jeg gjort som banzon foreslog, købt en dongel og det funker( er bare langsommere )

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 03-03-06 16:57

Hej...

Nu står din pc vel til at dele file med andre enhedder og ja,, husk den 4wall.

Jeg har en billig Blue2 enhed til salg... Skriv evt...

Mvh.
Mogens

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 03-03-06 17:24

Citat
Hej...

Nu står din pc vel til at dele file med andre enhedder og ja,, husk den 4wall.

Jeg har en billig Blue2 enhed til salg... Skriv evt...

Mvh.
Mogens

Hej Mogens

Læs og forstå

Annuller spørgsmålet
Fra : Frederiksen

Dato : 05-03-06 10:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål