/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
bedst - wma eller mp3?
Fra : cornax
Vist : 374 gange
10 point
Dato : 26-02-06 21:50

Ja hvilken af dem er bedste kvalitet og er højere indspillet?
ja, hvad er forskellen?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-02-06 00:18
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-02-06 00:18

Jeg foretrækker MP3, lige så snart en indkøbt WMA musikstykke er hentet incl. licenc, bliver den gemt som MP3, det er på grund af beskyttelsen af WMA filerne, ikke fordi jeg synes det er bedre, hifi4all har sammenlignet de to formater, læs her: http://www.hifi4all.dk/content/templates/artikler.asp?articleid=134&zoneid=2 her vinder WMA men læs selv

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 27-02-06 12:18

Jeg ville vælge Mp3, men for mig er det jo nok mere et religiøst spørgsmål. Men ellers op i røven med drm beskyttede wma filer :/

Annuller spørgsmålet
Fra : cornax

Dato : 24-03-06 17:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål