/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
EXCEL
Fra : jorbir
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 26-02-06 18:41

Hej Alle
Jeg her et problem med excel, jeg kan kun åbne en fil af gangen før kunne jeg åbne 10 excelfiler, så kunne jeg bare finde dem på bundlinien når de skulle bruges.
Hvad er der sket ??
Hvad har jeg lavet forkert??
Hilsen Jorbir

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-02-06 19:21

Åbner du filerne udefra eller inde fra excel.
Jeg har lige prøvet indefra. = ok
Og indefra = ok
Prøv > funktioner > indstillinger > fanen vis > er der hak i "vinduer på proceslinien"

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 26-02-06 19:29

Prøv lige at kikke i menupunktet <Vidue> og se om de øvrige ark ikke ligger her, så du kan vælge hvilket der skal ligge øverst.

Kommentar
Fra : jorbir

Dato : 26-02-06 19:54

Hej emesen og jorgen _ros jeg har prøvet disse ting men virker stadigvæk ikke.

Kommentar
Fra : jorbir

Dato : 26-02-06 19:57

Hej emesen

jeg har forskellige excel filer liggende i forskellige mapper, førhen kunne jeg se på bundlinien hvormange der var åbne. det kan jeg ikke mere.
Men hvor er jeg kommet til at slette eller fjerne et fluben??.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-02-06 20:05

Måske her:
start Excel
gå op i funktioner > indstillinger > fanen vis > er der hak i "vinduer på proceslinien"
(for du har vel en proceslinie)

Kommentar
Fra : myg

Dato : 26-02-06 20:10

Jeg vil gætte på, at du kan skifte mellem de åbne vinduer med <Alt>+<F6> !

Gør så følgende:

Funktioner - Indstillinger - Vis - Sæt flueben ved: Vinduer på proceslinien

Så skulle den være hjemme

Hilsen myg

Kommentar
Fra : myg

Dato : 26-02-06 20:12

OK emesen Vi tænkte ens, men du køm først

Kommentar
Fra : myg

Dato : 26-02-06 20:12

OK emesen Vi tænkte ens, men du køm først

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-02-06 20:30

Jow men bare det hjælper jorbir .................
for nu lukker jeg.

Kommentar
Fra : jorbir

Dato : 26-02-06 21:07

Hej
Jeg har flueben hvor i sige, har prøvet Alt + f6 virker ikke

Accepteret svar
Fra : myg

Modtaget 100 point
Dato : 26-02-06 21:41

Øv det er selvfølgelig <ctrl> + <F6>
sorry

Og du HAR en proceslinie fremme nede i bunen ?????

Hvilken version af Excel bruger du ?

Kommentar
Fra : myg

Dato : 26-02-06 21:43

Kan du se de åbne filer under menupunktet Vindue ??

Kommentar
Fra : myg

Dato : 26-02-06 21:54

Under Vinduer er der 2 punkter, Vis og Skjul.
Er du kommet til at klikke på Skjul, kan det vist godt få de følger, du beskriver.

Klik på Vis, til det er tonet ned - luk Excel - åbn igen og check, at Vis er tonet ned.

Prøv så om ikke det virker !

Godkendelse af svar
Fra : jorbir

Dato : 27-02-06 11:15

Tak for svaret myg.