/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
kreidler florett 3 gear
Fra : mollo
Vist : 1057 gange
140 point
Dato : 26-02-06 17:23

er der nogen der har nogle forslag til hvordan man for alvor kan tune en florett 3 gear op, uden at bruge det helt store penge beløb

(jeg har alle original dele?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-02-06 17:46

Ak ja! Man bliver helt nostalgisk! Havde såen en Kreidler dengang i 70,erne!

Du må jo ikke tune en knallert hvis du kører på offentlig vej, men det ved du jo nok!

Fandt en god side her http://www.geocities.com/kreidlerhansen/index2.htm

Kommentar
Fra : mollo

Dato : 26-02-06 19:23

jeg har cirka 2000kr. til brug på "reservedele" så hvis der er nogen der har nogle forslag så kom med dem

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-02-06 19:59

Kreidler florett 3 gear - er jo en lille motorcykel med den rigtige cylinder.
Nogle af pengene bør du bruge på nye bremser.
Til baneræs skal den ikke synes.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-02-06 21:21

Jeg har selv en opsætning bestående af:
Zeta 45mm (den hurtige)
18 mm dellorto
Proma tunudstødning
m.m

Denne opsætning svarer lidt til Scooter-dele´s kit. (Parmakit 44mm)
Tophastighed noget over 100 km/t
http://www.scooter-dele.dk/piz.asp?id=2133&aID=3456&mId=1950
I Danmark er scooter-dele Michael den der har mest i Kreidler
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mollo

Dato : 28-02-06 16:51

jeg har over vejet at købe ParmaKit 44,0 9,5 hk, er der nogen der har prøvet den model og kommer den ikke til at se alt for stor ud i forhold til en 40mm topstykke?

Kommentar
Fra : tartra00

Dato : 02-03-06 15:12

et 10,5 hk tun er super godt, du kan få det over grænsen ved padborg hos moparts