/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Vedhæfte et billede ??
Fra : tullenulle
Vist : 443 gange
50 point
Dato : 26-02-06 13:09

Hejsa.

Kan man på nogen måde vedhæfte en fil (billede) så det spørgsmål man stiller kan have f.eks en tegning over et ledningsnet med...

Hvis ja, vil jeg gerne vide hvordan..

MVH. Tullenulle.

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 26-02-06 13:18

Det er der desværre ikke mulighed for her.

Mvh.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 26-02-06 13:26

du kan evt uploade detet andet sted og smide et link i dit spm
ellers kan du tilbyde at sende det på mail til dem der vil hjælpe

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 26-02-06 14:21

http://peecee.dk/index.php?p=4

Som sagt kan man ikke, men du kan f.eks. uploade et billede/dokument her og så linke ¨dertil.

mvh dova

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-02-06 20:07

Jeg forstår godt tullenulle spørger...

Når man nu skal vade forbi et hav af vedhæftede grafiske reklamer,
før man kan finde et sted at svare på spørgsmålet...

Vi er nogle stykker der godt kunne have behov for at vedhæfte simle grafiske oversigter,
Svend

Godkendelse af svar
Fra : tullenulle

Dato : 26-02-06 20:25

Tak for svaret dova.