/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
BolleHåndtag
Fra : LaaBaaby
Vist : 430 gange
25 point
Dato : 24-02-06 15:19

Jeg har får mneget feedt ude i siderne , Hvordan kan man fjerne dem , og stramme op??

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 24-02-06 17:24

Prøv og bol noget mere...ha ha

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-02-06 17:33

Du må få gang i lidt fedtforbræning... Det er et af de sværeste steder at tabe fedtet, så du skal ikke regne med for meget, men prøv lidt cardiotræning, bl.a. løb, cykling, steppemaskine og andre maskiner og øvelser der holder pulsen oppe over det normale som er det vigtigste ved cardio.
3-4 gange om dagen i en times tid skulle være synligt efter en måneds tid...
Du kan også få noget l-karnitine og andre midler til at få fedtforbræningen i gang lidt hurtigere.
Sørg for ikke at spise for mange kalorier i løbet af dagen. Nu ved jeg ikke hvor meget du spiser, men hvis du prøver med ca. 500-1500 kalorier mindre om dagen end du spiser i dag skulle det ikke være meget galt.

Detter er de mest simple "regler" for at forbrænde lidt uønsket fedt væk.
Du vil ikke kun miste fedtet omkring taljen, men og på resten af kroppen...

Mordex.

Annuller spørgsmålet
Fra : LaaBaaby

Dato : 26-02-06 13:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål