/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
termometer bil
Fra : carlsen6
Vist : 2346 gange
250 point
Dato : 24-02-06 09:33

vil gerne have eftermonteret ude inde termometer i bilen
det drejer sig om hyundai getz er der nogle nemme løsninger med ledningsføring.har termometeret

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 125 point
Dato : 24-02-06 10:22

Det aller letteste er at bore et hul i bunden lige under hvor du sætter dit termometer ,, *Siler*...

Nej. Hvis det har en stor føler kan du klippe den af og så har du kun en tynd ledning at trække rundt i bilen. Bageefter kan du lode ledningerne sammen igen. Hvis du ikke lige kan se forskel på de to ledninger, kan du mærke dem med en kuglepen inden du klippen den.

Føringsveje er forskellige på alle biler men, du veil let kunne listen den ud igennnem en gummiprop til motorrummet.

God fornøjelse
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-02-06 11:32

Man kan ofte trække en ekstra ledning i øjre eller venstre side i instrumenthøjde.
Føleren bør sidde i nærheden af vejbanen.
Ikke alle følere kan klippes over og samles igen uden at blive uvirksomme/føle forkert.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 24-02-06 17:07

Er det et originalt termometer ??

Kommentar
Fra : carlsen6

Dato : 24-02-06 22:10

nej et der er købt ved thansen,med tilslutning via cigarettænder

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 24-02-06 23:51

Hvis det er fra Thansen er det kram.....! Nemlig ja!

Godkendelse af svar
Fra : carlsen6

Dato : 28-02-06 09:48

Tak for svaret Benjamin.Hansen.mest fordi du var hurtigst,klippe ledning over have jeg ikke lige tænkt på