/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Filer forsvundet...
Fra : eeyore73dk
Vist : 602 gange
200 point
Dato : 24-02-06 08:47

Jeg har har brændt nogle vigtige dokumenter ned på en cd, da jeg formaterede harddisken. Cd'en havde svært ved at indlæses i starten, men efter langt tid kom filerne dog frem. Jeg ventede dog med at overføre dem til den ny-formaterede computer... det skulle jeg ikke havde gjort, for nu skriver den: "Tom disk", der er intet derpå. Hvor er min data blevet af? Og hvorfor skriver den at der kun er 134 MB tomt plads, når nu det er en 700 MB disk?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-06 08:59

æuws - det har jeg oplevet også - men havde brugt en genskrivbar cd og dermed ved en fejl fået slettet dem

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 24-02-06 09:05

Det kunne tænkes, at drevet ikke kan læse godt nok, prøv et andet drev.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 24-02-06 09:11

Hvis du i "denne computer" kan se, at der er 134 MB tilbage, prøv da at højreklikke og forsøg, om du ikke kan vælge "åbn".

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-06 09:13

peet49 hvordan gør man det hvis man ikke har for mange drev (meget nysgerrig -

Kommentar
Fra : eeyore73dk

Dato : 24-02-06 09:15

Det er kun en cd-r... Har prøvet at læse den på 4 forskellige computere... Hvis jeg høreklikker og vælger Åbn, viser den bare en tom disk...

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 24-02-06 09:15

mirit- man låner et ved en ven.

Kommentar
Fra : eeyore73dk

Dato : 24-02-06 09:16

Men det gjorde den jo ikke i starten???

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 100 point
Dato : 24-02-06 09:19
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-02-06 12:45

Du kan osse prøve ISOBuster http://www.isobuster.com/ Det kan være den kan finde filerne!

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 24-02-06 13:21

Var den samme, jeg henviste til.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-02-06 13:30

Du skal ha' fat i den gamle CD-brænder, for du har nok ikke lukket din CD helt og så kan det være at den kun vil læses af den gamle brænder.
Har du flere CD/DVD så pil den ene ud og prøv, for det kan også være et driverproblem.

Godkendelse af svar
Fra : eeyore73dk

Dato : 24-02-06 16:14

Tak for svaret peet49. Ikke fordi det virkede...