/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Adobe Reader
Fra : clou
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 23-02-06 21:44

Hej derude

Håber du vil hjælpåe en frustreret bruger

Efter at have formatteret harddisken vil jeg prøve at installere Adobe Reader men, det kan ikke lade sig gøre, jeg bliver ved med at få en fejlmeddelelse.

Nogen der ved hvorfor?

Clou

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 23-02-06 21:53

Nu ville det nok hjælpe ret meget, hvis du
1) fortalte hvilket operativsystem du bruger?
2) hvilken fejlmeddelelse du får

/berpox

Kommentar
Fra : clou

Dato : 23-02-06 21:56

Jeg bruger Windows Xp med alle opdateringer i "hus"

Jeg får en fejlmeddelelse, der fortæller noget om manglende mappeindstillinger i Kontrolpanelet.

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 110 point
Dato : 23-02-06 21:59

"noget om manglende mappeindstillinger".... kan du ikke fortælle præcis hvad du får af fejlmeddelelse?

Så må vi jo se om ikke der kan findes en løsning

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 23-02-06 22:50

Tak for svaret berpox, du får hermed pointene selom jeg selv fandt løsningen. Jeg installerede en ældre version og opdaterede så bagefter.

Clou