/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
fastelavn udklædning
Fra : Nanabanana
Vist : 686 gange
50 point
Dato : 23-02-06 18:14

hej, jeg skal klædes ud på min efterskole på mandag, men som hvad?
Mvh. Nana.

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 23-02-06 18:40

Tjae, min søn kunne heller ikke finde ud af hvad han skulle være men i dag gav det helt sig selv, for han brækkede armen, og vi fik den ide at pynte videre på det så skadestuen gav ham nogen flere forbininger så nu skal han være en patient med stok.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 23-02-06 19:09

Klæd dig ud som mig - børn løber skrigende væk, når de ser mig
Kommentar ved festlige lejligheder: "Tror du det er karnival" ?

Suuuuuuk

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 23-02-06 19:11

PS.

Var det noget, at bruge turban med monteret bombe ? --- Nåh ikke !!!

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 50 point
Dato : 23-02-06 19:24

Du skal selvfølgelig være banan! Lagen farves gult, syes helt sammen foroven og forneden laves der åbning til fødderne, skosværte i enderne og så vandrer du bare rundt, sådan lidt krumbøjet.

Den avancerede udgave: Banen i pyjamas - du maler blå og hvide striber på lagenet - husk selerne og så maler du selvfølgelig et lalleglad ansigt oppe i toppen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-02-06 19:48

Hvad fanden er der med den MTV generation? Har I ingen fantasi?

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 24-02-06 00:11

tedd du er da ikk særlig klog... du generaliserer. jeg er ung, og jeg er i hvert fald ikke inde i en MTV-generation! Helt ærligt! hvor gammel er du så måske? hm... du er måske fra strikke-generationen? eller fra tabugenerationen?
Se altså... nu bliver jeg helt sur! Jeg er en kreativ pige med nul idéer lige nu, og måske var det, du skrev, bare en spøg, men alligevel tror jeg, at du er en fordomsfuld und/gammel mand/kvinde, som burde tage at studere lidt flere unge end dem, som du åbenbart kun kigger på. :) Tralulalej! De eneste du ser, er åbenbart dem, som ser MTV. Men det er sjovt. Jeg har aldrig hørt, at det var MTV, der var problemet. Så den var lidt ny... hm...

Nå, men et hej fra en Nana, som skal være en blå hippieheks med grønne flower power solbriller med sølvglimmer og en flot, blå flamengo-hippienederdel. hm... måske laver jeg mig lige en papagtigmaske med stjerner og glimmer... og så pjusker jeg håret og tager enten sort eller hvid læbestift på... :)

Hyggelighalløjsa fra mig...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-02-06 12:52

Sorry det var ikke ment så hårdt Havde bare lige set the Simpsons

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-02-06 19:11

ja... du kunne klæde dig ud som en bog.. ( hvor der står " fastelavn er mit navn" på ) min datter har gjort det og det ser ret flot ud ... det er CamillasMoster der har syet det ( hun ELSKER at sy - og har en masse gode ideer så bare spørg hende )

håber at du finder på noget!

Mangorossa

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-02-06 19:13

du kunne osse klæde dig ud som en mobil.. jaa der er masser af muligheder - såå kom i gang!

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 09-03-06 22:00

ok tedd... :) ville bare ikke lade være med at reagere... :)

hm... jeg var en Nana-heks. Ond mod de onde, god mod de gode...

Godkendelse af svar
Fra : Nanabanana

Dato : 20-03-06 19:37

Tak for svaret vil.du. Jeg var dog bar en god Nanaheks

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-03-06 23:20

Hehe, jeg havde da fuldstændig glemt din tråd men godt at du fandt på en god ide - nogle gange skal den kreative tænkeboks bare lige ha' en på sinkadusen, så kan den selv rotere

Pænt tak skal du ha'

Venlig hilsen Dorthe.