/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
finde slettede sider
Fra : notatoy
Vist : 570 gange
100 point
Dato : 23-02-06 16:34

Hvordan ser jeg hvilke sider der har været vist på en pc, hvis de er slettede i oversigten?

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 23-02-06 17:11

De lægges ikke i papirkurv, så der er kun egentlig datarecovery tilbage. Men sådanne slettede områder på disken kan hurtigt blive overskervet af nye data, så det skal virkeligt være noget værd før man tager fat på det.

her: www.diskhelp.dk Priser starter ved 500,-

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-02-06 17:37

Hvis det er hjemmesider du mener, er det måske muligt at gå ind i Stifinder og finde mappen - Midlertidige internet filer. Der burde de ligge i hvis ikke der er lavet en oprydning fornyligt.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-02-06 17:37

Hvis ikke der allerede er blevet overskrevet, kan "inspektøren" måske hjælpe http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-03-06 13:09

Hej - hvis du har fået svar på dit spørgsmål, så husk at lukke. Jeg har siddet nu siddet længe og fjernet flueben fra spørgsmål, som ikke er blevet lukket. Og der var ligegodt nok mange.
Hilsen Balcanard