/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Piccoline/piccolo søges
Fra : BareAnonym
Vist : 5144 gange
500 point
Dato : 23-02-06 15:56

Hej.

Vi søger en frisk piccoline/piccolo til en transport virksomhed i Høje Taastrup.

Arbejdstiden er fra kl. 8 - 16 (fredag - 15.30)
Løn: 16.500 kr

Arbejdsopgaverne varerier, dog skal posten i hele huset deles ud 3 gange om dagen - og der skal dækkes op til visse møder. Der udover er der forskellige opgaver, for de folk som arbejder på kontorerne.

Hvis du er interesseret, så skriv til: bareanonym@jubii.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-06 16:37

Har sendt dit spørgsmål videre til svigerdatteren, hun tjekker sin mail iaften

Kommentar
Fra : AnnNielsen

Dato : 23-02-06 19:19

Det lyder saftsuseme godt - for vi mangler nemlig en piccoline/piccolo ret kraftigt.

De er en stor del af firmaet - der gør at det hele kører. Jeg har selv været piccoline, men er "rykket videre" i systemet, for at prøve noget andet.

Vi glæder os til at høre noget.

Ann Nielsen

Kommentar
Fra : BareAnonym

Dato : 23-02-06 19:34

Vupti - kom lige til at skrive fra min anden profil også!

Ann Nielsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-03-06 22:42

BareAnonym

Så anonym var du ikke , men det er vel det, der kan ske i kampens hede, når man ikke vil betale for en annonce.

Men du kan måske få en piccolo eller piccoline til at slette dit andet spørgsmål, så får du dine 500 point retur.

Du kan jo også selv slette det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-03-06 14:26

Det kunne være det ville blive nemmere at få en picolo/picoline hvis i satte lønnen op med 1000 kr. således at den ansatte bevarede retten til højeste dagpengesats - se her

Citat
Dagpengesatser gældende fra 2. januar 2006
Pr. 2. januar 2006 velstandsreguleres alle satser med 2,0 %. Det betyder at den maksimale dagpengesats for fuldtidsforsikrede og deltidsforsikrede stiger. For at kunne opnå denne sats, skal månedslønnen være kr. 17.455,00 eller mere for fuldtidsforsikrede og kr. 11.645,00 eller mere for deltidsforsikrede.

Uddrag fra denne side:
http://hk.dk/hkwww/a-kasse.nsf?OpenDatabase&unid=201BA043696252FFC12565150038E346

//bentjuul

Kommentar
Fra : BareAnonym

Dato : 03-03-06 15:00

Hej.

Det er desværre ikke mig der fastsætter lønnen - ellers ville den også være højere!

God weekend

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-03-06 15:13

Da det er dig der søger - og får responsen, så ville det vel være naturligt at lade de informationer du får gå videre til de/den der har kompetancen.

Jeg gør bare opmærksom på et problem i har, når i søger arbejdskraft. Og jeres problem vil stige i takt med arbejdsløsheden falder.

//bentjuul

Kommentar
Fra : TBS_Tommi

Dato : 21-08-06 21:10

mangler i stadig en piccolo

hvis ja hvad alder søger i ?? :D

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-06 23:09

Det er da muligt at firmaet har brug for en ny

Spørgsmålet er fra den 23.02 06, så mon ikke de har fundet en

Kommentar
Fra : TBS_Tommi

Dato : 22-08-06 15:07

hehe jo det har de nok

Kommentar
Fra : AH-JB

Dato : 30-11-06 23:49

Jeg kan godt...

hvis i mangler stadig nogen..