/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
pdf til jepg hvordan ??
Fra : return
Vist : 631 gange
100 point
Dato : 23-02-06 15:06

hej hvordan er det nu lige man laver et billede om fra PDF format til JPEG format efter man har klippet i det inde i photo shop har 7,0

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 23-02-06 15:27

Har du prøvet Gem som og så vælge JEPG format. Jeg har godt nok aldrig prøvet med PDF-filer, men det virker med andre formater.

Kommentar
Fra : dinamus

Dato : 23-02-06 15:31

Hejsa. Hvis du ikke kan gemme billedet i jpg-format, efter du har sagt "save as", skal du i layers flatten image (sammenlægge lagene), så kan du gemme det som en jpg

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 23-02-06 15:53

Skal du have billedet ind i Photoshop...bruger du import PDF.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 23-02-06 15:55

Derefter går du i>Billede> tilstand og vælger JPG

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 23-02-06 15:58

Så skulle det virke
Alså først Import PDF.
Dernæst vælg menuen>Billede>Tilstand>og vælg JPG

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 25-02-06 14:29

Du kan også prøve Alt+Prt Sc, så får du et jpg til print af den aktive side du har åben på din skærm.
Måske kan det bruges så skal du ikke først gennem PhotoShop.
V.h Jan Hæggelin

Kommentar
Fra : Capoeira8

Dato : 12-05-06 00:15

Tror du skal prøve at gå ind i paint og skifte det til JPEG så ved nemlig ikk helt fordi bruger ikk "Photoshop"