/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Miin ChiinCilla Ö
Fra : LaaBaaby
Vist : 723 gange
25 point
Dato : 23-02-06 10:36

- Den ville hellere løbe rundt i stuen end og sidde og blive nusset . :O , Hvad kan man gøre ??

MVH
Malene

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 23-02-06 10:40

Acceptere, at det er et dyr, der ikke er underlagt din vilje.

Og så nyde alt det sjove en Chincilla laver, når den farer rundt og simulerer dens naturlige liv...

Vaxen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-02-06 10:53

Det er et ungt dyr du har, så det er meget naturlig at den ikke kan sidde stille og nusse hele tiden, der er jo en stor verden der skal opleves, når den bliver træt skal den nok komme til dig igen, hvordan passer jeres døgnrytme? chincillaer er nataktive i naturen og sover det meste af dagen

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 35 point
Dato : 23-02-06 10:59

Det er positiv at den løber rundt på egen hånd, tegn på at den føler sig tryg, ville den kun sidde hos dig tror jeg det var fordi den var bange eller syg så nyd synet når det lille kræ spæner rundt i den store verden

Godkendelse af svar
Fra : LaaBaaby

Dato : 23-02-06 11:25

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-02-06 11:34

Selv tak LaaBaaby, vi er jo til for at hjælpe hinanden det er dejlig at se så meget du går op i dit kæledyr.