/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Kan du anbefale en behandler?
Fra : mangorossa
Vist : 1155 gange
100 point
Dato : 23-02-06 10:05

Min kære mand arbejder som murer og ind imellem får han mange smerter i lænden. Det er ikke selve rygsøjlen, men musklerne. Han har prøvet akupunktur med god virkning, men kunne tænke sig at prøve noget andet. (det er jo ikke det behageligste i verden vel? )
Kender du en rigtig god massør eller lign. i området: Fra Århus og til Horsens?

Venligst mango

PS. han skulle gerne kunne komme til imorgen fredag d. 24 feb., der har han nemlig en fridag.

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 23-02-06 11:41

hej
jeg kan desværre ikke hjælpe dig da jeg bor nede i sønderjylland, men jeg ahr de samme problemer med lenden. jeg går til massage hos en som er uddannet på
Professionel Massør / lægeeksamineret
v. Jysk Fysiologisk Massage Institut, Århus

og kan kun sige at det hjælper mig'

mvh
jan

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-02-06 13:34

Jan, er det en der bor heroppe? Og hvad hedder vedkommende?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 23-02-06 13:53

Hej
For år tilbage var jeg "dømt kørestol" .. men med nogle behandlinger ved Danmarks dygtigste kiroprakter blev jeg "reddet".
Niels Peter Carstens - 98124311
Der er vel ca. 1½ times kørsel .. men det er garanteret hele turen værd !
/PG

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-02-06 21:38

Guild, er det ham der bor i Brønderslev?
Hvis det er, prøvede jeg ham selv for ca 25 år siden...ved ikke om et er den samme, men han var meget dygtig.

Vi "nøjes lige med massage denne gang, men eller var det da værd at prøve ham du anbefaler.

Accepteret svar
Fra : bovbasse

Modtaget 100 point
Dato : 24-02-06 09:13

mangorosa, min massør bor i padborg, så måske i kan lave en lille tur med køb over grænsen samtidig....

mvh
jan

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 24-02-06 09:14

jeg glemte at skrive at min massør også engang imellem ahr åben i weekenden

mvh
jan

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 24-02-06 10:52

Hej
Nej der er ikke i Brønderslev, men i Vejgård (som er en forstad til Aalborg).
/PG

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-02-06 16:21

Jan, tak det kan være vi prøver ham en dag.

Guild..ok tak skal du have

Forøvrigt har min mand været til massør idag, det var camillasmoster, der gav mig tippet...

-----han er MEGET træt nu

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 24-02-06 16:22

Tak for svaret bovbasse.

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 25-02-06 16:10

selv tak.
må bare lige sige at din mand bør holde det ved lige så jeg vil sige et sted mellem 6-12 gange om året er det bedste. det gør jeg.

håber din mand er blevet frisk igen.....

mvh
jan