/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
danMark 2 hukommelse...
Fra : maly01
Vist : 568 gange
500 point
Dato : 22-02-06 21:36

Hej.

Har lige fået mit første fastnetabb. Har i den forbindelse fået svigermekanikkens gamle DanMark 2 telefon. Er der nogen der ved hvordan man får gemt de numre til det lille panel ovre til højre på telefonens overside? Når nu muligheden er der kunne det da være meget sjovt hvis det virkede...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-06 23:54
Kommentar
Fra : maly01

Dato : 23-02-06 09:44

øøøøøhh? er det den her:

ELF ¸€4D{4 (€€,,,,@,@¼@¼ÀP×””€”€FreeBSDÀ¶èçè2 ÃU‰åƒì WVS‰Òu‹^ü|ž‰=ür …Û~)ƒ}t#‹E£@¼€8t‰ö€8/u H‰ @¼@€8u츅Àt ƒÄôRè ÃăÄôh ¡èúÂè…ÿÿÿƒÄôƒÄüWVSèwPèãU‰åƒìƒ=H¼u@ëvƒD¼¡D¼‹@üÿСD¼ƒ8u帅Àt ƒÄôhìÒè~û÷ÇH¼ÉÍvU‰åƒìÉÃU‰åƒì¸…ÀtƒÄøhÓhìÒèG~û÷ÉÐU‰åƒìÉÃU‰åƒìƒÄø‹E ƒÀ@P‹EƒÀ@PèQÉÉöU‰åƒìƒÄø‹EƒÀ@P‹E ƒÀ@PèðPÉÉöU‰å‹U‹E ‹H<‹B<‹@ ‹I )Á‰ÈÉÐU‰å‹E‹U ‹H<‹B<‹@ ‹I )Á‰ÈÉÐU‰å‹U‹E ‹H<‹B<‹@‹I)Á‰ÈÉÐU‰å‹E‹U ‹H<‹B<‹@‹I)Á‰ÈÉÐU‰å‹U‹E ‹H<‹B<‹@(‹I()Á‰ÈÉÐU‰å‹E‹U ‹H<‹B<‹@(‹I()Á‰ÈÉÐU‰åìWVS‹u‹} …úÿÿ‰…ôùÿÿƒÄøh£jè¯ÌƒÄôjèUÇƒÄ …ÀtvƒÄü…øùÿÿPhht@jèЃăøÿt fƒ½úùÿÿu*ƒÄôh£èÙ؃ąÀt"ƒÄôPèQ\£L¼ƒÄëv·…úùÿÿ£L¼Ç8s Çps ë1‰ osv. ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-06 11:53

hmmmm

ved du hvad - hvis du kontakter en telebutik hos tdc plejer de at ligge inde med kopier af de vejledninger - prøv

Ved ikke hvad der skete på den side - den har duet før

Accepteret svar
Fra : F.Trap

Modtaget 500 point
Dato : 30-03-06 01:05

Jeg er i besiddelse af en brugsvejledning til DanMark 2. Du skal gøre følgende: Hold (P) vedvarende nede - tast nummeret ind og kontroller det i displayet - tryk på (K) - tryk på nummersenderknap(den lille sorte)udfor navnet på navnesedlen - slip (P).
Til kontrol af nummeret udfor knappen: Hold (P) vedvarende nede - tryk på nummersenderknap - læs i displayet - slip (P).
Man kan også indstille en masse andre ting, samt slette diverse ting.
Du kan ringe 25635400 eller skrive finntrap@stofanet.dk for kopi af brugsvejledningen....vi er til for at hjælpe hinanden!

Godkendelse af svar
Fra : maly01

Dato : 03-04-06 19:29

Tak for svaret F.Trap.