/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows 98 (oprydning)
Fra : 123hansen
Vist : 198 gange
50 point
Dato : 22-02-06 14:31

jeg har sletet en masse filer på min gamle compute, som en ven skal have, men da jeg slettede temp mappen gik det galt, jeg prøvede at starte igen, så kom der en meddelse om at exploren ikke kunne startes, har prøvet at installere windows98 se på den, men den sagde at der allerede er en operativ system, så jeg kan ikke få lov til at køre en ny installation ( nuværende er en windows98)

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 22-02-06 15:26

Prøv at se efter om der ligger noget i PAPIKURVEN, du kan gendanne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-06 17:16

Du kan kun rulle win 98 ind over win 98 (ej 98se)
Så du må finde den CD og lægge den ind.