/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Redigerer
Fra : jangchr
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 22-02-06 11:47

Jeg har nogle foskellige boksekampe på min computer,findes der et program der kan redigerer disse kampe altså jeg kan tage klip ud af de forskellige kampe og så sætte dem sammen til en stor film.Det må gerne være et gratis program

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 22-02-06 11:54

Og det kunne også være godt hvis man kunne ligge noget baggrundsmusik på filmen

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 100 point
Dato : 22-02-06 12:01

Brug din Movie Maker
Den klarer det, især hvis du har SP 2 installeret

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 22-02-06 12:10

Kan den også gøre det når de forkellige boksekampe er lagt ned i forskellige fomater såsom avi,mpeg

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 22-02-06 12:19

Det vil jeg mene, har aldrig haft problemer, men ved ikke om den vil tage DIVX eller andet.
Men det kunne måske` løses ved at installere en Codec´s pakke.
Movie Maker kan stort set det samme som programmer fra www.download.dk

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 22-02-06 12:21

Men det er ikke sikkert, Movie Maker kan åbne filerne,
men du kan så trække filen over i Movie Maker

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 22-02-06 12:26

Tak for svaret sofus.dk.Man kan godt trække andre filer,man skal bare importer filerne så laver den selv om så de kan ses i moviemaker,men det tager sgu lang tid når det er kamp over 12 omgange

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 22-02-06 12:40

Sådan er det, med de programmer...tager ligeså lang tid, som at brænde en DVD.
Husk at gemme i det format "Kvalitet" du vil have, så du ikke får for dårligt resultat.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-06 16:28

kom i tanke om at her kan du finde et nemt redigeringsprogram

http://www.downloadcentral.dk/search.php?q=virtual+dub