/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Spyware/Norton
Fra : schou10
Vist : 478 gange
40 point
Dato : 22-02-06 11:16

På min transportable har jeg Norton antivirus program og adaware. Alligevel har jeg også en del pop-up windows. Jeg har erfaret at jeg kan downloade "spywarefri.dk", men da jeg har oplevet at nogle antivirusprogrammer ikke kan være samtidig på pceren så pørger jeg om det også er sådan for kombinationen Norton antivirusprgram og Spywarefri inden jeg begynder at downloade.

venlig hilsen Schou

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 50 point
Dato : 22-02-06 11:25

Det kan ikke anbefales at du har 2 Antivirusprogrammer sammen, da der altid vil opstå en konflikt mellem dem.
Spyware programmer, har jeg dog aldrig oplevet skulle være et problem, hvis der skulle være mere en et
Så du kan roligt hente et spyware program ned.
Kan anbefale Spybot, som er gratis, og dette men det er ikke gratis.
http://www.ewido.net/en/

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 22-02-06 11:30

det er fordi sikkert har snavs på din computer
der ligger sikkert nogen nøgler i din registreringsdatabase
der forhindre at du kan gå ind på mest kendte anvirussers hjemmeside
du kan downloade dette program

http://www.spywarefri.dk/downloads1/hijackthis.exe

scan computeren med dette program lig resultatet ud i din tråd her
så er der sikkert en del der kan hjælpe dig

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 22-02-06 12:25

Tror næppe, det er virus, der skulle forhindre 2 programmer i at køre.
Men installerer du 2 Virusprogrammer, kan det ene blive sur på det andet, og opfatte det som virus.
Med det resultat, at din Pc fryser og ikke er til at arbejde med.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-06 12:25

prøv at gå ind hos www.arlet.dk og kig dig omkring. Under "min sikkerhedspakke" er der gode råd at gå efter

Når du har norton i forvejen er der ingen grund til at downloade et andet - medmindre du fjerner det helt og vil have et andet.

Det er bestemt ikke klogt at køre mere end et antivirus program !!! ..MEN - du kan supplere med forskellige programmer som du kan læse om via hans side

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 22-02-06 14:03

Her er to super virus scannere, Dr.Web og Ewido

Gå ind på det link http://www.eksperten.dk/artikler/755 og hendt dem og følg anvisningen. Det er simpelhen det bedste lige p.t.

Godkendelse af svar
Fra : schou10

Dato : 22-02-06 15:02

Tak for svaret sofus.dk.

Kommentar
Fra : sofus.dk