/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Selector
Fra : netsalg.dk
Vist : 486 gange
500 point
Dato : 21-02-06 21:08

Jeg har hørt, at der skulle være en ny og forbedret Selector på vej her til foråret. Jeg kan dog ikke finde om emnet nogen steder.
Jeg synes ikke jeg vil købe en idag, hvis der er en ny og forbedret selector på vej.
Hvis der er en eller anden, der ved lidt mere om emnet, så vil jeg være glad for information

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-02-06 21:30
Kommentar
Fra : netsalg.dk

Dato : 21-02-06 22:15

Jo tak. det er det jeg ved i forvejen Men har jo brug for info, for som regel når noget sættes voldsomt ned, så er der noget nyt og bedre på vej. Det var derfor jeg spurgte herinde, men ender vist med at jeg ringer til kundeservice imorgen

Accepteret svar
Fra : paperboy

Modtaget 500 point
Dato : 22-02-06 12:37

Hej Netsalg.DK

Ja der kommer en ny selector senere på foråret, den vil understøtte HD hvilket den nuværende selector ikke gør.
Er du sportsinteresseret og har du en fladskærm der er HD klar. Så skal du vide at WM i fodbold kommer i HD format, og så skal du altså ha den nye selctor, der som sagt understøtter HD. Men ellers er det jo et kanont billig tilbud tdc har pt. på deres selector, du får den jo gratis hvis du tegner dig for et 12 mdrs. abonnement til canal+ til kun 149 kr pr måned + kortet til 199 foret år.

Godkendelse af svar
Fra : netsalg.dk

Dato : 27-02-06 23:19

Tak for svaret paperboy.