/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
cd afspiller problem
Fra : fea
Vist : 396 gange
200 point
Dato : 21-02-06 17:52

Jeg har en Henry Kloss cd afspiller som pludselig ikke vil afspille de sidste nummer på cd,erne. Der er ikke tale om brændte cd,er.
Har nogen en forklaring og eventuelt en løsning på problemet?
mvh. fea

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 21-02-06 19:59

Helt klart en fejl på din afspiller. Det har jeg før æret ude for. De sidste numre ligger yderst på cd'en, hvor laserhovedet af en eller anden grund ikke kan komme ud. Er der garanti på endnu ?

Kommentar
Fra : fea

Dato : 21-02-06 21:50

nej der er ikke garanti mere

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 22-02-06 08:33

Jeg ville indlevere den, og høre om de kan lave den alligevel. Det er jo ikke nogen billig cd-afspiller.

Kommentar
Fra : lisbetha

Dato : 28-09-06 13:14

Jeg har det samme problem, det er faktisk den 3. cd-afspiller jeg har fra Henry Kloss, de 2 første fik jeg hurtigt ombyttet, men nu er garantien udløbet, og de vil ikke ombytte denne, selvom jeg mener det må være en fejlproduktion de lavede dengang.

De vil sætte ny indmad i for 1000 kr. Jeg ved ikke rigtig hvor godt et tilbud jeg synes det er, jeg købte den netop fordi jeg troede det var et kvalitetsprodukt

Kommentar
Fra : fea

Dato : 28-09-06 17:08

Hej lisbetha, tak for din oplysning. Var der dog bare en som kunne henvise til hvilken indmad man eventuelt kunne selv sætte i ville det være dejligt