/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Tuning af Vento 2,0
Fra : Splich
Vist : 404 gange
300 point
Dato : 21-02-06 11:43

Heysa..

Jeg har en VW Vento 2.0 cl med 115hk fra 95, som gerne måtte blive piftet lidt op. Jeg ville gerne have en 20-30hk mere. Det skal ikke være noget vildt da den stadig skal kunne holde til at køre langt dagligt. Jeg har kigget rundt på diverse sites uden at finde noget. Det skal jo heller ikke koste en halv million men en 2-3k er okay ikke over 5k. Der er monteret K&N filter i den nu, ellers er den standart.

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 21-02-06 12:29

Prøv evt. at kigge på nogle af siderne omkring VW Golf (samme motor) fx. disse http://www.golf2.dk/ http://www.vwklubnord.dk/links.htm http://www.clubgolfdanmark.dk/news.php,VW klubberne de ved en masse om tuning - men tror ikke du får meget tuning for de par tusind kr.

Kommentar
Fra : Splich

Dato : 21-02-06 13:06

Jeg er ikke ude efter den store tuning, som jeg beskriver skal det ikke være det store vilde... bare et lille pift :)

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 21-02-06 13:13

det kunne måske være noget for dig http://www.powerpage.dk/tuningshistorier-filer/vw/vw.htm

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 21-02-06 13:14
Kommentar
Fra : Splich

Dato : 21-02-06 16:30

Dit første link er der ikke meget at se på. Jeg kan ikke finde nogle priser/kits man kan købe...
Det andet link er til diesel biler...
Jeg har selv fundet begge sider på google inden jeg spurgte her :((

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 21-02-06 18:04

Tvivler på om du kan få 20-30 hk mere for 2-5000kr.
alimak

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 22-02-06 12:22

hvorfor ikke bare ringe til firmaerne, som jeg linkede til?

Kommentar
Fra : Splich

Dato : 23-02-06 13:10

fh1dk

De links du har givet giver mig ikke meget svar på mit spørgsmål. Det ene er kun til diesel biler.. Det virker somom du har mindrer forstand på det her end jeg selv har..

Det kan godt være at det jeg vil ofre på projektet ikke rækker. Men er der nogle der kan svare på hvad der kan gøres? Er der nogle ekstra HK at hente uden man montere NOS Kompressor eller Turbo?

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 23-02-06 14:10

splich > må være dig svar skyldig, men synes du skal prøve at kontakte en af klubberne, for det er helt sikkert, der er nogle der ved en masse om det

Annuller spørgsmålet
Fra : Splich

Dato : 24-02-06 11:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål