/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Kender i denne: Digital video
Fra : o.v.n.
Vist : 535 gange
200 point
Dato : 21-02-06 01:44

Hej nogle der kender eller vil skrive nogle bemærkninger om kameraet som Fakta sælger i denne uge: http://www.fakta.dk/avis/ jeg kan intet finde ud over hvad Fakta selv skriver, det er billig, men er det for billig for et begynder videokamera? hvordan tror i film vil se ud på TV, hvis jeg køber og brænder DVD? det skal bruges ved familie begivenheder og ferier, vil jeg være bedre tjent med at spare op til noget dyrere (og bedre) har i en mening som jeg kan bruge, vil jeg blive

Accepteret svar
Fra : lyhne1

Modtaget 210 point
Dato : 21-02-06 01:57

hejsa

Umiddelbart, så skal du holde dig fra det.. 320*240 er for lidt..

Jeg har et Sony hdc 17, som optager med 400KP, det er fint nok, det burde du kunne få for det dobbelte +- har ikke chekket for nyligt.. Faktas vil optage med 77KP som jeg kun forestiller mig ligner sløv Webcam kvalitet...

Bare et bud... Spar lidt mere sammen..

Lyhne1

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 21-02-06 08:23

Fuji label på et ESSOS kamera tested tilbage i oktober 2003 i tyske PC-WELT.
Jeg tror ikke værdien er højere end prisen - måske ikke engang de 999 værd.

Kan f.eks ikke stille skarpt under 1 meters afstand.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-02-06 10:42

Min mand har haft købt et magen til for en tid siden, og det er noget skrammel.

Det er meget indviklet at finde ud af, billedkvaliteten er særdeles dårlig (dårligere end billeder fra en mobiltelefon) , og jeg vil nærmest kalde det værdiløst.

Næ, hellere, som du selv er inde på, vente og få noget der dur.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-02-06 12:02

Tak for svaret lyhne1.
Du har hurtigst, der var 3 svar, som alle mente at den kan for lidt, jeg ved ikke selv noget om tallene som bliver oplyst, derfor spurgte jeg, tak for svar alle, jeg venter og køber noget der dur engang