/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
tegneprogram
Fra : anette11
Vist : 5239 gange
50 point
Dato : 20-02-06 21:11

hej

er der nogen som kender et gratis tegneprogram som er rimelig simpelt at håndtere og hvor man evt. kan lave husskitser i 3D.

mvh Anette 11

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 20-02-06 21:21
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-02-06 21:36
Kommentar
Fra : H2

Dato : 20-02-06 21:41

floorplan 3d home

Se dette link http://www.kandu.dk/Spg50884.aspx

H2

Kommentar
Fra : janch1

Dato : 21-02-06 13:10

Anbefaler 1. forslag (http://www.artifice.com/free/dw_lite.html ).
Gratis. Der følger indlæringsmodul med som varmt anbefales - ellers kan det godt være svært at komme igang med 3D. Der er en begrænsning i gratis-versionen på 100 objekter - dvs man kan godt tegne mere, men ikke gemme. Det løses ved at
1. lav grundrids dvs ydervægge- gem
2. tegn ruminddeling - slet ydervægge - gem under nyt navn
3. fyld møbler i 1 rum - slet indervægge - gem under nyt navn
osv.
Når du så skal se hele huset, åbner du alle dine filer og kopierer dem til fx dit grundrids med copy all/paste