/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Oprettelse af en Hjemmeside.
Fra : cccf
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 20-02-06 16:04

Jeg starter med at fortælle at jeg ikke har end pind forstand på hjemmesider. men:
Min svigersøn som er murer og startet for sig selv kunne godt tænke sig at reklamere for sig ved hjælp af en hjemmeside, derved fremkommer der en masse spørgsmål .
Den skal jo virke hvis man eventuelt søger på murerarbejde i de diverse søgemaskiner.
Hvor meget vil det koste, der skal betales for nogen til at lave denne side, og så koster det vel også et beløb om måneden for at have den på nettet.???
Det skal vel bare være en enkelt side som henviser til ham.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 20-02-06 16:31

Jeg ved heller ikke så meget om det, men jeg kender selv en, der startede sin egen virksomhed, der sendte en efterlysning ud blandt de ældste unge mennesker i familien. Der var flere, der ville hjælpe ham MEGET billigt.
Mange unge idag er faktisk forrygende til en pc, så spørg da lige de unge i familien først.

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 20-02-06 17:28

hej, du er velkommen til at sende din mail adresse til mig på aksel@dk6400.com
så kan vi den vej snakke om sagen.
mimimig

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 20-02-06 17:31

Hej

Prøv at se her :

www.goldenplanet.dk

Det er et sted hvor man bare ligger sine egne data ind og programmet ordner link osv.

Meget nemt at bruge og du kan teste det gratis i 14 dage... Venter du til imorgen kommer de med et nyt produkt, har talt med "Bossen" idag som yder en extrem god service (24 07 365).

Mvh.
Mogens

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 20-02-06 17:33

Ups, jeg glemte jeg kan lave en i Frontpage som du selv nemt kan arbejde vidre på... Det koster ikke noget hvis det er en side vi taler om.

Mvh. igen
Mogens

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 20-02-06 17:34

Det lyder som om han skal have et "visitkort" på nettet, det kan gøres ganske billigt.
50 kr. om året for et domænenavn - 10 kr. om måneden for et webhotel.

At få lavet websiten kan koste alt fra ?-100.000 kr.

Du skal måske ikke spørge de unge i familien - de har tit meninger om flyvende mursten og heavy musk og kender ikke til markedsføring....
Det er vigtigt lavet websiten, så websiden kommer på Google og andre søgemaskiner... jeg taler om metatags og andet.

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 100 point
Dato : 20-02-06 18:10

Man skal have et webhotel som ens hjemmeside ligger på.
Og et navn et "domænenavn" f.eks www.murerjens.dk murerjens er så domænenavnet i dette tilfælde. Webhotel og domænenavn kan købes hos feks. www.surftown.dk

Selve Hjemmesiden kan man betale sig fra at få lavet alt fra 1000-5000-10.000 og opefter... Når nu man ikke selv kan eller har gider at rode med det selv.

Selve domænenavnet koster 75.- om året og webhotellet koster 9.- de fleste steder om mdr.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 20-02-06 22:11

Alt i alt er spørgsmålet hvad det er mureren har tænkt. Netop det med reklame og rigtig markedsføring og muligheden for at ligge højt på google mm. er en vigtig ting i denne branche...

Men jeg er en datamatiker stud. der har mit lille hjemmeside firma ved siden af studierne , og vil da gerne hjælpe, hvis dette har en interesse ...

Kan kontaktes på pj4a@dmusyd.edu

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 27-02-06 08:55

Tak for svaret taliskoko.