/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Prøvet Hæmoridecreme der ??
Fra : Monsen1234
Vist : 6256 gange
100 point
Dato : 20-02-06 12:03

Er der nogen der har prøvet Hæmoridecreme under øjnene for at fjerne poser og rynger ?
har lige læst det her http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=335984 under,skønhedstip.
Jeg vil ikke skrive det som et tip for er det et godt tip ? Jeg kunne da godt trænge til at få mine poser strammet lidt op

Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-02-06 12:37

Du goest - har du røv i begge ender, monsen?

Har desværre aldrig hørt om det - men derfor kan det da godt findes

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 20-02-06 12:45

Nej det mener jeg ikke syntes det lyder vildt men syntes også det måske kunne være rigtig. Hvis cremen kan få det til at trække sig sammen der nede kan den vel også gøre det med poserne under øjnene, tør bare ikke prøve det kan være det går helt gal

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-02-06 13:03

Det lyder plausibelt - prøøv det - du bliver langt yngre - du kunne måske tage patent på opdagelsen he he

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 20-02-06 13:09

Jeg tør ikke det kunne være jeg fik store fordybninger under øjnene i stedet, man ved ikke hårdt det trækker, men der står jo godt nok man skal bruge en mild for for crem, men tænk hvis det virkede så ville jeg opkøbe flere kasser og sælge det som pose og rynke fjerner, palmerne er inden for rækkevide

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 20-02-06 13:21

He...........det er ikke første gang jeg hører om det.

Sad og zappede på fjernsynet for et stykke tid siden.
Havnede i Opera Show.
Her var det en af de "kendte" som betroede at hun brugte - netop hæmoride creme til poser under øjnene.

Såååååå.............vil da gerne høre om du tør-----og om det hjælper.
(Har faktisk selv et par grimme.............)

Hilsen tukols

Accepteret svar
Fra : tukols

Modtaget 50 point
Dato : 20-02-06 13:28

Her er hvad apoteket siger om dette. Dog så virker det som om hun/han udtaler sig om noget hun ikke helt ved.

http://www.apoteket.dk/servlet/apoteket/spoergapoteket/spoergsmaalogsvar?id=29090&amcatid=27&amid=2&cx=740

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 20-02-06 13:34

Hvis du gogler "hæmoridecreme" så kommer der masser op netop om dette. Bl. andet om at det er meget brugt av fotomodeller inden fotooptagelse. Som "skønhedstips" inden den vigtige jobsamtale. En test af midlet- som gav resultat.........etc.

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2006-07,GGLG:en&q=H%C3%A6moridecreme

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 20-02-06 13:49

Jamen det skulle jo virke, men tænk hvis man i stedet blev helt rød under øjnene, men når modeller tør bruge det så...måske

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 20-02-06 14:07

Hvis du ikke tør med Creme - kan du da starte med stikpiller

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 20-02-06 14:28

Man kunne jo stikke dem op i næsen og se om det ville suge indad

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-02-06 15:01

Ja, fantasien fejler da ikke noget

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 20-02-06 15:10

Hvis effekten på stikpiller er, at de suger indad - hvad sker det så når man stikke dem op i

Jeg tænker på om de så også har en eller anden form for slankende virkning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-02-06 15:20

jo den er god nok - et gammelt trick faktisk - men det må ikke bruges for ofte - det er et vupti red dagen trick ;-)
sikke meget det spørgsmål da fik sat gang i

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 20-02-06 15:47

Tak for svaret tukols.
Jeg tror ikke vi kommer videre med det Hæmoridecreme men den er jo god nok som også apoteket skriver

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 20-02-06 17:03

Jo, det var da dagens emne.
Takker for det.

Hilsen tukols