/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
forhindre spammails
Fra : fredag
Vist : 703 gange
100 point
Dato : 20-02-06 10:51

Hej,

jeg oplever for tiden at få masser af spammails. Kan man ikke sætte sit mailprogram op til at den ikke vil modtage mails med bestemte ord. Jeg bruger Outlook 2003.
Eller er det noget jeg skal sætte op i mit antivirusprogram. Her bruger jeg F-secure.....

Accepteret svar
Fra : perdude

Modtaget 100 point
Dato : 20-02-06 11:19

Halløj.

SpamFighter er et rigtigt godt lille program, den sorterer selv rigtig meget at dit spam over i en mappe + du kan selv, når du får spam, markere mailen og så smider den den automatisk over i spam-mappen næste gang den skulle komme.

http://www.spamfighter.com/Lang_DA/Default.asp

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-02-06 11:20

Du kan hos din udbyder indstille, så der ikke kommer så mange spammails i gennem til din Outlook.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 20-02-06 11:24

der er opdatering mod uønsket e-mail her til Outlook 2003
http://office.microsoft.com/officeupdate/maincatalog.aspx?lc=da-dk

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 20-02-06 12:18

Jeg vil også anbefale Spamfighter, som er et gratis program, der fungerer virkeligt godt... den frasorterer 99 % spam fra min indbakke...

Man har også mulighed for at investere i en version, der så friholder de mails man sender for en reklame for spamfighter...

Vaxen

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 20-02-06 12:56

Du kan under "funktioner" vælge "regler", Vælg "ny" og gå videre vælg så at flytte alle mail med de og de ord.Ordene vælger du selv.
alimak

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 20-02-06 13:56

Giv kun din privat mail, til folk du stoler på.....
Lav en mail adresse på en af de mailbokse der findes på nettet (som fx. findes på ofir, yahoo eller jubii), denne bruger du så når du fx. tilmelder dig konkurrencer, nyhedsbreve, chatgrupper og lign. -Du kan nøjes med at tjekke den en gang imellem og faktisk bare smide alt skidtet direkte i skraldespanden.

En anden fordel ved at vælge disse mailbokse er virus helt undgås, da disse hjemmesider selv virusskanner indkomne mails

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-02-06 15:00

når du nu har tdc som udbyder så gå ind i webmail og slå fælles spamfilter til - den er effektiv !!!

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 20-02-06 15:08

Tak for svaret perdude.