/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
kendskab til Fujitsu 19" TFT ?
Fra : 0463
Vist : 686 gange
200 point
Dato : 19-02-06 20:39

Er det nogen som har kendskab til

Fujitsu Siemens 19" TFT fladskærm
Model C19-11
opløsning 1280 x 1024
16,2 millioner farver
pixel pitch 0,294 mm
lysstyrke 250 cd/m2
kontrastforhold 650:1
responstid 4ms
med indbyggede højtaler.

syntes det lyder godt,
men er der noget som kunne
være bedre ved produktet?
Hilsen 0463

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 19-02-06 20:55

Kender den ikke lige, men umidelbart lyder det som en rigtig god skærm

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 19-02-06 21:24

denne her er bedre

Fujitsu Siemens SCALEOVIEW W19-1

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 19-02-06 21:24

denne her er bedre

Fujitsu Siemens SCALEOVIEW W19-1

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 19-02-06 21:25
Kommentar
Fra : arnely

Dato : 20-02-06 10:35

Har lige fået Bilka avisen det må være den du mener. Pris kr. 2599.-

Den kan du rolig købe til det du skal bruge den til. Men flad skærme er nu en gang ikke samme kvalitet som de gode gamle.

Kommentar
Fra : 0463

Dato : 20-02-06 21:00

Hvad angår opløsning på 1280 x 1024
der det stort nok til en 19" TFT skærm?

Man ser tit denne opløsning til 17" skærme,
og jeg skal bruge skærmen til at redigere og
se digitale billeder.

Accepteret svar
Fra : arnely

Modtaget 200 point
Dato : 20-02-06 22:27

Ja jeg ved sku ikke - jeg har aldrig kunne med de fladskærme når jeg sidder og lave grafik og små design opgaver. Syntes ikke de gengir farverne rigtigt.

Men hvis du skal sidder og fjerne små hår, bumser og bussemænd på potræt billeder, så skal du ha en skærm med en høj opløsning.

Men skal du sidde og redigere billeder for en ejdomsmægler, til en hjemmeside så igen problemer i den skærm du har i tankerne.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 21-02-06 00:21

Køb en skærm der svarer til dine arbejdsopgaver, jeg laver nu det hele på fladskærme. I starten var jeg meget skeptisk overfor fladskærme dvs. i dag har jeg en 17" Philips og en en Dell laptop med en opløsning på 1440*1920, det giver nogle rigtigt gode billeder - på minussiden - Dell har lidt for meget refleks, men det er afhængig af hvor man sidder. mine arbejdsopgaver er blandet tekst, grafik og billeder. lige for øjeblikket overvejer jeg at købe den Fujitsu som jeg foreslog. sad og arbejdede på den moddel i sidste uge, ved en som havde købt den, den var rimeligt behageligt til mit arbejde. Det har også noget at gøre med den arbejdsrutine, man bruge om det godt eller dårligt.

Godkendelse af svar
Fra : 0463

Dato : 12-03-06 14:33

Tak for svaret arnely.