/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Privat guitarlærer
Fra : 120690
Vist : 2918 gange
50 point
Dato : 19-02-06 01:45

Hej alle her på Kandu.

Jeg vil meget gerne lære at spille guitar, jeg kan lidt nogle akkorder og sådan.
Det jeg søger er en privatlærer og jeg mener ikke en dvd eller sådan noget.
Jeg er 15+ år har en guitar, bor i storkøbenhavn på vestegnen, lyder det noget for dig ville jeg blive meget glad du kan bare spørge om mit nummer så finder vi ud af noget mere.

Håber der er en der kan hjælpe mig??

M.v.h
Frederik Larsen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-06 08:30

http://spilop.info/aftenskolen.htm

søg på google efter musikundervisning det giver en hel del - ovenstående fandt jeg ved at bruge musikundervisning+vestegnen

Du kan jo forsøge at sætte annoncer op i supermarkeder osv - det giver ofte pote

Kommentar
Fra : Saladin

Dato : 19-02-06 11:57

Hvis du er villig til at tage ind til KBH for at få undervisning, har jeg et hav af tlf-numre til rigtig fede guitarister, som du kan få.

Skriv til mig på 220318@fredersem.dk hvis det har interesse.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 19-02-06 12:14

Jeg er en 26 årig guitarist med megen erfarring, der er god til at lære fra sig. Skriv til mig hvis det har interesse. upyoursmate9@hotmail.com

Kommentar
Fra : coincident