/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Velkommen til camerone1863
Fra : natmaden
Vist : 982 gange
500 point
Dato : 18-02-06 00:17

Hej camerone1863
velkommen på kandu,
jeg fornemmer at jeg har kendt dig i et andent univers.
ja jeg følte det jo med det samme , som jeg vågnede af min drøm.
jeg var lige faldet ud af en brudekaret :DD

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-02-06 00:29

Lyder som en rødvin - jamen velkommen i vort univers

Jamen, natmaden faldt ud af en brudekaret - husk at mad ikke må nydes på køreturen

Hanne

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-02-06 00:44

jamen, det er da også en af de gode årgange.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-02-06 01:05

Ja, du husker tydeligt det år, ikk'?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 18-02-06 07:21

hanne 00:29, hvis man nu kun tager mad med, som man ikke kan li', må man så?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-02-06 09:36

Ærgeligt at man ikke kan spise jord
Ellers spiser jeg alt, bare det ikke hedder noget på fransk !!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-02-06 10:29

Ja, Aase - dét må du - for det er sqtte en nydelse!

natmaden - og jeg som troede, du var gourmet'en og alle gourmet'er

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-06 11:22

Ingen champignons, pommes frites, champagne, majonaisse, bearnaisse eller camenbert til natmad, natmaden?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-06 11:27

Er det velkommen til din dobbeltprofil, natmaden? camerone1863 er jo ikke involveret i noget som helst, så vidt jeg kan se?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-02-06 19:44

Ahhh, natmadens camera.......1863 hans fødselsår

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-06 05:31

Hov-hov Hanne, Vi kunne have gået i samme skoleklasse
og nej jeg er ikke dumpet 95 gange

ØV teed, der fik du mig,, med munden fuld af nez de vache bouilli en propre jus

Næ jeg ville da ikke lave en dobbelt profil,
men camerone1863 involvere da noget http://www.connery.dk/?artikelid=1944
næsten som MHV(garde à la maison marine) bare på land

næe morgenmaden måske,, eller amante de la noche eller sengehesten eller,
bare 'dobbeltprofilen' (perfil del dobbel)

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-02-06 07:35

... perfide double, det lyder da af noget
men hvad?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-02-06 07:47

Ohh, jeg vidste ikke, at jeg var SÅ sej.......

En gang imellem er det sjovt at stave forkert

natmaden 05.31? fik du nat- eller morgenmad på det ukristelige tidspunkt?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-06 09:12

Camillasmoster det er hvad der sker , når man falder i søvn sammen med fjerneren kl.21.
ukristeligt næ, husk klokken er altid omkring 5:31 , et eller andet sted, lige nu er det vist et eller andet sted ude i atlanterhavet
tidsforeskellen københavn<>Aarhus er ca 12-15min.
Så hvis du vil kende fremtiden, så bare spørg
Morgenmad/natmad,, bare det kan tygges , men i går var det , som for det meste nemmad.
Tynde koteletter kogt/stegt i en god klat hjemmelavet syltetøj, i et min. og så op i gryden med
en kopfuld papika og 1½ kop karry, koger lige sammen i et par min. overhældes så med
annanas+saft. ris tilsættes med en minimal mængde vand, efter 8-10 min spædes der op med
en passende mængde mælk. varmes lige op til kogepuktet, slukkes og hviler i 10-15min.
, øh 5:31 spiste jeg microvarmet tingeltangelmad fra den lokale kinesser http://www.Restaurant-Kanaljen.dk

det gør jeg forresten osse nu, men jeg har kun 4 indbagte kæmperejer tilbage... ..

godt at der kun er 5 min. til at købmanden åbner,
så kan jeg lige nå et friskbagt tyrkisk franskbrød, inden jeg vil sove søndagen væk.
ja hvis jeg ellers kan, for jeg spekulere mega over 'ukristlig tidspunkter',
gad vist om gud, djævlen og allan i virkeligheden fiser rundt om jorden , som sol,måne og stjerner.

aasenissum, du må godt benytte 'perfide double' , jeg skal ikke have noget i klemme.

Forresten blev den hjemmelavet syltetøj leveret af moer'en til en kandubruger, som tak for de dejlige stegeben med brunkål, i sidste uge

well, købmanden kalder.
God søndag, og sov godt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-02-06 11:06

Kommentar
Fra : camerone1863

Dato : 25-02-06 08:49

når i taler så meget om mad, begynder natmaden bare at trøstespise. gåseleverpåstej og prinsens franske fristelser. det ender med, at han er så rund, at han ikke kan falde ud af kareten. og så er jeg da på den. eneste håb er, at han er blevet så stor, at han ikke kan komme ind i kirken

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-06 10:54

så-så-sååå, bare fordi jeg er selvforsyende med lidt ekstra svær,
så er jeg da let at danse med,
jeg har let ved at sove,
jeg holder mig også let vågen om natten,
jeg er let at lokke,
og jeg letter da gerne et køleskab eller to.
Se det er jo tungtvejende argumenter.

Da kareten sikkert kan komme helt ind i kirken, og jeg kan være i den såååe,
men nu skal jeg jo ikke i kirke, skoven er da fin, så'en en dejlig forårsdag i maj.
Helstegt vildsvin,, uhmmm.
Men så skal det også være inden Baldursbål brænder ud.

Altså svinet

Accepteret svar
Fra : camerone1863

Modtaget 500 point
Dato : 25-02-06 11:07

vildsvin kan være farlige. og giv mig så den morgengave

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-06 11:19

Tak for svaret camerone1863. øh tror jeg nok

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-06 11:28

Det slap du da næsten for nemt fra,

Der kan du sæl se hvor let jeg er.

Hvof'r hedder det i medgang og modgang,
når det kunne hedde ind og ud af kareten. ?

Nå! jeg må 'løbe' .... ... . .. . TAXAAA !

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-02-06 11:37

Er det molo, der har lært dig at tale med dig selv???

Skulle du ikke kaste dig over underholdende monologer?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-06 11:44

til elevatorens bryllup, burde præsten da sige:
' I optur og i nedtur',
eller kunne hun sige 'I opgangen og i nedgangen'

Tænk at have et trykkerri der sælger bøger om fiasko.

Der står man i opgangen og må spørge.
'Undskyld De der, hvor ligger trykkerriet der trykker bogen om fiasko ?'
'Jae-øeh, du skal først ud af opgangen, og så benytte nedgangen til kælderen,
men det kan være lige meget, for de er lukket pga. nedturen'

Ak ja, det er kun lørdag , taxaen er kørt, så nu bli'r jeg ikke luftet.
TAK SA

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-06 12:02

Men Hanne da, molo er da ikke gammel nok, "han leger jo stadig med fisk" !
Men monologer, tja
Du lyttede , du svarede, så monologen er interaktiv.

Camerone1863 er forresten ny på kandu, og kan synge,
se Hanne , tør jeg sige hvem der synger bedst...

Nope , nu kommer jeg nok i klemme,,,,,,,,,, TAXAAAA

Kommentar
Fra : camerone1863

Dato : 25-02-06 12:15

modgang, medgang, opgang, nedgang, indgang, udgang..... UDGANG.
kom natmaden........

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-06 13:45

Hmm? Blev ikke klogere af at købe den her tråd! Til gengæld skinner solen næsten over bloggerne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-02-06 14:10

For ovenover alting, stråler moder sol.....

Lad mig gætte, natmaden....... jeg!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-06 15:01

nææ solen skinner over bloten (og alle steder)

næ teed, jeg betaler gerne, men klogere tja, det ved man kun selv
http://www.connery.dk/?artikelid=1944
og
http://www.fornsidr.dk/desc_blot.html

joe, men,,, men ,

Men bare der er mad
tedd http://www.kandu.dk/spg83750.aspx