/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ALDI
Fra : poulgrandahl
Vist : 883 gange
100 point
Dato : 17-02-06 23:14

Jeg var kommet til at spørge i tips, men det var i den forkerte kategori.
Så her kommer spørsmålet igen

Aldi har et godt tilbud eller er det. ????????????????
Er der nogen der har erfaring med netop dette tilbud. Er maskinen OK, eller er den måske for dyr.????????
Medion®
Titanium MD 8800 Design PC med Intel® D-processor 830 Pr. stk.
8.499,-
Den nyeste Intel® Dual Core processorarkitektur!
3.0 GHz, 2 x 1MB L2 cache, 800 MHz FSB.
Fremtidssikker teknologi med understøttelse af 64 bit.
Optimal ydelse med 2 MB cache og Dual Core-teknologi.
Ekstremt støjsvag takket være en optimeret varmehåndtering med ny BTX-kabinetteknologi, heatpipe-kølere og støjsvage blæsere.

INKLUSIV:

Trådløs fjernbetjening
Trådløst tastatur
Genopladelig trådløs optisk mus
Headset med mikrofon

VERDENSNYHED - Multifunktionsdisplay
Omfattende og overskuelige informationer på multifunktionsdisplayet, f.eks. den aktuelle tv-kanal eller titel og kunster for et stykke musik.

VERDENSNYHED - Data Bay HDDrive2go
Stik blot den eksterne harddisk ind i Data Bay (harddiskstationen) på MD 8800 og du kan hurtigt sikkerhedskopiere dine data eksternt. En fantastisk løsning til dine video-, audio- og fotodata. Tilslut din eksterne MEDION HDDrive2go-harddisk (medfølger ikke) uden kabelsalat. Kan ganske enkelt udvides ubegrænset.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-06 23:25

Nu er det jo lige kommet så det er vel småt med erfaringer! Selve tilbudet ser ganske billigt ud og min erfaring med Medion computere er god!

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 17-02-06 23:33

Nu det sådan, at Aldi er en discount-butik... men de har vist fået flere "priser" for deres varer efter hvad mine tyske onkler siger, så hvorfor ikke...
Har selv lige købt en "bette" konverter til at overfører mine gl. video med ungerne, og det fungere perfekt... Kan også varmt anbefales

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-02-06 23:33

Hvor køber man så lige denne:
Citat
Tilslut din eksterne MEDION HDDrive2go-harddisk (medfølger ikke)

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 17-02-06 23:37

Aldi leverer generelt gode IT produkter.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 18-02-06 07:06

Har selv købt en Medion bærebar computer hos Aldi og den fungerer udmærket. Det er en multimedie maskine med fjernbetjening .m.m
Kvaliteten er på højde med dë noget dyrere maskiner.
Du kan rolig købe den.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 18-02-06 09:07

emesen: det er da en normal harddisk man stikker i

Prisen kan diskuteres, ser man på den er det billigt.

MEN ser man på det man kommer til at bruge, så er det dyrt. Det er langt billigere at finde ud af ens behov, og købe derefter. Sæføli, via www.edbpriser.dk eller lign

Beklager jeg er uening med de andre, men det er min holdning

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-02-06 09:16

kan kun anbefale dem har både nomal og bærbar fra aldi ( der er som skraivet mediacenter på )

Kommentar
Fra : akle

Dato : 18-02-06 10:49

emesen - Medion pc-tilbud hos Aldi med mulighed for ekstern HD uden kabelsalat; Så vidt jeg har forstået, så skal man købe en HD der er specielt beregnet til denne type pc med top-tilslutning. Se linket, hvor der står, specielt beregnet til pc MD 8800. Andre slags HD kan naturligvis også benyttes, men med normal kabeltilsutning.
https://www.medionshop.de/?areaID=4090A21BB529378BE10000000A00004A
MVH Akle

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 18-02-06 11:07

Hej jeg har ofte købt EDB produkter hos ALDI, og ja det som jeg har købt fungere fint. Dog har der været en debati TV programmet, Kontant, på DR1 om at man ikke kunne få varen byttet/repareret!

Hvis jeg var dig ville jeg bare købe den (altså hvis jeg mangler den )

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-06 11:28

Tak for oplysningen. (selvom det ikke er mit spørgsmål )

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-06 11:40

Den kører via usb 2 så den kan jo fås billigere! Den harddisk databay ender vist kun med at samle støv

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-06 12:09

Med hensyn til bytte hos Aldi:
En vare som jeg opdagede var et fejlkøb (min fejl)
En vare som ikke virkede
En vare leveret til Aldi-værksted - testet OK - men hos mig virkede det ikke
Noget jeg kom til at ødelægge (ikke med vilje altså)

Altsammen købt og byttet i forskellige forretninger i Kbh. området.
Super Service.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-06 12:15

Jep, emesen!
"Kære kunde!

Hos ALDI kan du returnere dine varer senest 1 måned efter købet - mod forevisning af kassebon og uden nogen form for forklaring. Denne returret gælder for alle varer, der ikke er levnedsmidler. Du får naturligvis dine penge tilbage.

Køber du en ALDI Aktuelt-vare med producentgaranti, medfølger der et garantibevis. Hvis du senere får behov for hjælp, bedes du benytte dig af producentens kundeservice. Derfor skal du gemme både kassebon og garantibevis.

Dine juridiske rettigheder som forbruger (krav på udbedring af manglen/omlevering, ophævelse af købet, afslag i prisen, krav på skadeserstatning eller erstatning for afholdte udgifter) begrænses ikke af disse garantier. "

Fra www.aldi.dk

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 18-02-06 13:18

jeg har også købt computer i aldi,samt fladskærm extern harddisk. Alting virker perfect, og til en god pris