/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kasserapport/kassekladde
Fra : okjk
Vist : 1224 gange
100 point
Dato : 17-02-06 12:51

Hej - hjælp en "talblind" )
Er der nogen der har en meget enkel simpel kassekladde man kan downloade - der skal være IND - UD sum og difference eller balance hvad det nu hedder - ikke noget med moms. Helst et ark der ikke er låst så man ikke kan ændre på det.
Venlig hilsen. okjk

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-06 13:12

Vil godt lave et ark til dig i Excel.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 17-02-06 13:45

Du skal ikke bruge excel regneark til regnskab.
Køb det billige concord C5 light. det er et godt og billigt regnskabsprogram som kan bruge af næsten alle mindre firmaer.

Med venlig hilsen
hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 17-02-06 15:57

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 17-02-06 16:51

Velbekomme - ark er sendt pr. mail.

Kommentar
Fra : nakgej

Dato : 07-01-16 17:01

Hej Balcanard.
Det er godt nok et gammelt indlæg, men interesant for mig også.
Vil du være så flink at sende "arket" til mig også.
Så vil jeg være himmelhenrykt.
mvh.
vil du sende til:
erikspanggaard@gmail.com

Har brugt et gammelt summasummarum program, men der er ingen hjælp at få, desværre.