/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
drænrør af tegl til vinreol
Fra : gamle61
Vist : 7243 gange
100 point
Dato : 17-02-06 11:09

vil til at lave en vinreol af teglrør, men kan ikke finde dem
har siddet flere timer ved google og lært om teglets historie, men ingen steder står der noget om hvor jeg kan købe dem og hvad de koster
så nu håber jeg på at der er en hos jer der er klogere og vil hjælpe
på forhånd tak - m.v.h. gamle61

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 17-02-06 11:41
Accepteret svar
Fra : morn

Modtaget 110 point
Dato : 17-02-06 11:48

Jeg ville ringe til nærmeste byggemarked.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-02-06 12:03

De må kunne købes, fandt en liste over produkter i byggebasen, der leverer til byggemarkederne, se produkt nr. 3240 http://www.byggebasen.dk/pages/popup/info/prdtyper_gruppe.asp

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 17-02-06 12:33

De kan købes i de aller fleste byggemarkeder, så ring til et af dem. Det er ikke alt der findes på nettet.

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 17-02-06 14:59

Det er rigtigt spørg i det lokale byggemarked.

Et godt råd: Rørene du køber vil typisk stå på lager i det fri så husk at lade rørene tørre helt ud ved at placere dem et tørt og varmt sted inden du tager dem i brug. Ellers mugner etiketten på vinflaskerne hvilket ikke ser så indbydende ud.
Har selv en vinreol af teglrør hvor jeg ikke lod dem tørre ud.

Godkendelse af svar
Fra : gamle61

Dato : 03-03-06 01:29

Tak for svaret morn.- fulgte dit råd - bonus første gang - men de er sgu pebret

Kommentar
Fra : Per2201

Dato : 18-03-09 09:33

Jeg har 70 stk 3-doppelte drænrør til en vinreol som jeg ikke anvender mere.
ring evt til mig på 86898422.