/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
TV2 -Boston Public,Theme Song?
Fra : SjalaJonez
Vist : 422 gange
25 point
Dato : 16-02-06 00:12

Sad lige i dag og fik slået over på den der serie på TV2, mener nok at den hedder Boston Public..
Også fik jeg lige hørt noget af starten af theme sangen og vil gerne have fat i den..
Er der nogle der kan hjælpe mig med at få svar på hvad den hedder?..
og evt. hvem der har lavet det?..

SjalaJonez

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 35 point
Dato : 16-02-06 00:29

Tilsyneladende hedder nummeret bare "Boston Public theme" og er skrevet/komponeret af Thomas Newman, som vist bare laver temaer tli tv-serier.

Du kan finde nummeret som wave-fil her: http://www.kfcplainfield.com/sound/bostonpublic.wav

Godkendelse af svar
Fra : SjalaJonez

Dato : 16-02-06 00:47

Håbede godt nok at nummeret var de der 3-4 min, men what ever

Takker mange mange gange for det præcise og hurtige svar, du er sku en skatter

SjalaJonez