/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Fra : grevelund
Vist : 458 gange
100 point
Dato : 15-02-06 18:15

Hey alle sammen

Jeg hjælper lige en ven med at finde nogle fælge til sin VW Touareg.. Han vil gerne have nogle fælge som passer til nogle dæk af denne type: 275/45/19

Er der nogen som kan hjælpe mig, har nemlig ikke selv den store viden indenfor fælge. Er der evt. nogen som kender et godt sted i udlandet at købe fælge.?

Håber i kan hjælpe..

Mvh

Kasper

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 15-02-06 18:57

du kan prøve den blå avis, og ellers søg på google så kommer der rigtig mange

hilsen frueyde

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 15-02-06 18:59

Det kunne også være en ide at vente et par måneder for så har mange tilbud på dem, nu er det jo vinterdæk der er alle steder

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 15-02-06 21:56

Jeg går ud fra, at det er alufælge der skal findes. I den størrelse er de hundedyre ligemeget hvor du kigger.

Men www.rallycenteret.dk er et godt sted at starte. Klik dig ind på onlinekatalog, og vælg bilmodellen.

Så finder du fælge der passer (har lige checket)

mvh berpox

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 16-02-06 09:06

Gå en tur ind på www.sds.dk (Super Dæk). På deres hjemmeside kan du se fælge monteret på din bil inden du køber dem.

Gå ind under linket "Alufælge"> klik på linket SE FÆLGENE MONTERET PÅ DIN BIL. Så finder du dit bil mærke, og begynder og lege.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 16-02-06 11:54

Nemlig arnely.....bortset fra at der ikke er nogen 19" fælge med i udvalget der umiddelbart passer til en VW Touareg på www.ndias.com / www.sds.dk

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 19-02-06 22:52

Vi har købt via tysk side, prøv der www.riefendirekt.de hvis du har problemer med at finde dem, så hjælper jeg gerne...

Kommentar
Fra : Always8382

Dato : 25-02-06 15:11

www.bigwheels.dk - De har størrelser til en Touareg helt op i 23" - Og der et rimelig stort udvalg i 19"... Held og lykke...