/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Til Sverola
Fra : Monsen1234
Vist : 655 gange
300 point
Dato : 15-02-06 12:53

300 point til dig for en god hjælp

Mvh: Monsen.

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 300 point
Dato : 15-02-06 18:29

Jotak...men jeg håber ikke at jeg var for hård ved dig... Er der noget du lurer på er du velkommen til at sende en mail....Min add finder du under min profil

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 15-02-06 19:03

du har bestemt ikke været for hård, det har bare hjulpet at "snakke " lidt med andre om noget der rumler rundt, jeg har min kone at snakke med men ellers ikke andre, så det her har hjulpet, lige som at åbne lidt op