/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mms til samsung d 500
Fra : RaB
Vist : 557 gange
100 point
Dato : 14-02-06 22:39

hjælp har modtaget et billede på min samsung d500, og når jeg prøver at hente den skriver den bare ikke tilgængelig bærer... og hvad skal det så betyde..???

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 16-02-06 09:40

Prøv at kontakte Samsung, der reklamerer med uendelig support direkte kundekontakt
http://www.samsung.com/dk/support/contactus/index.htm

Du har i øvrigt stillet dit spørgsmål 2 gange - slet det ene og spar dine point til en anden,
god gang.