/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hjemmesiden titel vises ikke
Fra : renekure
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 14-02-06 22:33

Min Interne Explorer 6.0 opfører sig pludseligt lidt underlig.

Hjemmesider´s titel vises pludselig ikke længere i IE´s titelline og ej heller på proceslininen.
Der vises kun et enkelt bogstav eks. K når jeg er inde på kandu.dk.

Jeg har også oplevet, at billeder ikke vises i browseren. Hele markeringen af billedet og det kendte lille røde kryds er også væk. Der er simpelthen ikke noget, hvor billedet normalt er. Det er kun på min maskine problemet er. Har set de samme sider på andre maskiner, og her kommer billederne frem.

Jeg tænkte om man kunne reinstaller Internet Explore, men den er vel så intergreret i Windows XP, at dette ikke kan lade sig gøre.

Gode råd modtages med kyshånd

Mvh René

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-02-06 00:02

Prøv at tømme dine temp filer, i Internet Explorer klik på Funktioner gå ned og klik på Internet indstillinger midt i vinduet som åbner, står Slet filer klik på den og i det nye vindue, sæt hak i Slet alt ofline indhold og klik OK, prøv så igen om det ikke har hjulpet, ellers vend tilbage

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-02-06 07:03

Prøv også lige at gå i internetindstillinger | avanceret og klik gendan standarder.

Ellers prøv dette program, som geninstallerer IE på en speciel måde. Din windows CD skal være i drevet når du kører det. Alternativt skal du vise programmet stien til mappen i386 http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-06 08:27

prøv lige først at gå ind i egenskaber for IE og gendan standardet

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 16-02-06 10:59

Hej

Tak for jeres svar.

Det viste sig at jeg var blevet ramt af en trojaner.
Den smadrede først Internet Explore, og siden hen andre programmer.
Har nu reinstalleret maskinen - og nu kører det hele igen.

Men surt show at skal bruge så meget tid, på den slags hærværk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-02-06 11:15

godt du kører igen - det ville garanteret have været næste gæt hvis du havde deltaget

hvilken trojaner sneg sig ind ????

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 17-02-06 10:30

Jeg fik ikke lige noteret navnet på trojaneren. Som sædvanligt panikkede jeg lidt, og fik i en h... fart reddet mine data ud. Men nu efter re-installationen er samme problem dukket op igen !!!!! Har scannet med både Norton Internet Security og Trojan Hunter v.4 - og de fandt ikke noget ??
Går igang med at prøve de tidligere postet forslag - vender tilbage her en gang i løbet af weekenden med resultatet.

Mvh René

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-06 17:40

prøv at hente hijackthis hos www.arlet.dk og send loggen til ham - så er du i gode hænder

hans e-mail står nederst under "hvem er jeg"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-02-06 21:09

Slå systemgendannelse fra, når du har renset PCen, genstart og husk at slå gendannelse til igen

Godkendelse af svar
Fra : renekure

Dato : 05-03-06 08:25

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-06 08:28

fik du hjælp hos arlet eller ??????????