/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express
Fra : Baun
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 14-02-06 22:21

Når jeg modtager mail med link i OE, sker der intet når jeg trykker på linket!!

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 14-02-06 22:24

Du har nok fået den nye sikkerhedspakke til oe. Det betyder, at du først skal aktivere linket foroven i mailen

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 14-02-06 22:26

Du kan godt deaktivere denne "sikkerhed". Det gjorde jeg, da den er jævnt irriterende

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-06 22:35

Måske skulle du beskrive hvordan du gjorde, laksepote

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 14-02-06 22:49

Du klikker bare foroven. Så spørger OE, om den skal fortsætte, hvilket du svarer nej til

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-06 08:11

jeg har lige afprøvet - og kan åbne ved at holde enten ctrl eller shift nede samtidig med jeg klikker på linket - det burde du egentlig også kunne

Annuller spørgsmålet
Fra : Baun

Dato : 10-03-06 17:04

Fandt svaret et andet sted.
"IE skal kontrollere om den er standardbrowser", skal være vinget af under internetindstillinger.