/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Debatforum til hjemmeside
Fra : klanger
Vist : 462 gange
50 point
Dato : 13-02-06 22:17

Er godt i gang med, at opbygge en ny hjemmeside i et CMS system. Kunne tænke mig at få en side ind hvor besøgende kunne debattere med hinanden. Skulle der være er der kender et godt link til en sådan formel eller på anden led hvordan man evt. bygger en sådan side op. I det store hele ville jeg gerne vide om der er en der ved hvor man evt. finder gode forskellige ting til opbygning af hjemmesider som nyheder, debat osv. På forhånd tak!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 13-02-06 22:24

http://www.phpbb2.dk/forum/ <-- Det er det bedste/nemmeste forum jeg kender til pt... Dejligt nemt at gå til, kræver ikke den store viden for at sætte op (meget brugervenligt). Bruger php og MySQL database!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-02-06 22:24

Hvis du har adgang til at anvende php på serveren så har du et fint forum her.
PHP Bulletin Board
http://www.phpbb.com/

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 13-02-06 22:25

hmm... Fandt ud af det ikke lige var det link du kunne bruge...

http://www.phpbb.com/ <-- Her kan du downloade det

Det første link er til hjælpeforummet... Det danske vel at mærke, og det er måske ikke så tosset at søge efter hjælp der

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 13-02-06 22:25

Klanger, det er altså det samme det handler om

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 28-02-06 06:27

Tak for svaret BjarneD. Undskyld det sene accept, men det skyldetes sygdom...