/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
computerhjælp søges
Fra : bauchmann
Vist : 707 gange
500 point
Dato : 13-02-06 13:39

Hej.
Jeg ved ikke om det er det rette sted, men jeg prøver. Jeg søger en i Hillerødområdet der vil påtage sig ansvaret for 2 computere plus en hjemmeside. www.dhf-hillerod.dk Vi er en afdeling under Dansk Handicap Forbund. Der betales selvfølgelig.
Torben

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-02-06 19:03

Nu er det en skam at jeg bor i Nordjylland ellers var det et godt tilbud.
Held og lykke med at finde en der kan hjælpe.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 500 point
Dato : 13-02-06 19:44

Lav evt. et opslag på jeres hjemmeside. Et eller flere af jeres medlemmer ku' jo sidde inde med tid og evner til at opfylde jeres behov.
Jeg sidder også lidt langt væk... Grenaa, så jeg må tilslutte mig Fijala
Hygge... og held og lykke med det
Søren

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 14-02-06 15:44

Tak for svaret CLAN. Du får pointene da du svarede mig privat hvilket jeg blev glad for. Også tak til i andre. Der kommer et nyt indlæg jeg håber i vil hjælpe mig med.
Torben

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-03-06 15:28

Velbekomme og takker for points
Fortsat god weekend - håber I finder den rette