/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
farmateret harddisk
Fra : poiser
Vist : 631 gange
200 point
Dato : 12-02-06 11:08

Hej er der en som kan hjælpe med at genskabe filer på en formateret harddisk

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 12-02-06 11:34

GetDataBack kan gøre det, findes både til FAT og NTFS

Kommentar
Fra : sym

Dato : 12-02-06 11:38

som jeg husker det kan du kun genskabe hvis der ikke er overskrevet på de data der ligger på disken. Det gælder også hvis du har 0-formateret

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-02-06 11:44

Her er et program der ikke ødelægger noget
http://www.pcinspector.de/

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-02-06 12:05

Det her link er måske mere tilgængeligt:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

PC Inspector File Recovery er et gratisprogram, som anbefales af firmaer der foretager genskabelse af data fordi det ikke sletter noget under genskabelsen.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-02-06 12:24

Pc inspector er ganske udmærket til gendannelse ag filer (hvis de ikke er overskrevet)
Der findes også et købeprogram ved navn File Scavenger som er knippelgodt, men det er smag og behag.

http://www.quetek.com/prod02.htm

For at slippe for betalingen, er det muligt at finde en crack på nettet, lige hvor ved jeg ikke

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-02-06 12:25

Glemte lige at sige at det er muligt at downloade en demo af File Scavenger og afprøve det, så kan man se om der er noget at gendanne.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-02-06 13:17

Hej, skal du have et godt program, der ikke tager flere dage om at redde dine filer.
Skal du bruge et program herfra http://www.oo-software.com/en/index.html
20 GB på 1½ time, og alle filer er reddet, også selv om drevet var formateret 2 gange.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-02-06 13:46

Der var der lige noget nyt for mig. Det kendte jeg ikke til. Det gemmer jeg lige til senere brug. Tak for det sofus.dk.
Det kunne du jo lige smide som et tip

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-02-06 13:53

Det er et købeprogram og kender man sofus ret har han brugt en crack.
Det lokker jeg ikke nogen til mere for den sidste fik trojanere fordi han ikke gjorde som jeg skrev.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-02-06 13:59

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-02-06 14:28

Ja, man skal passe på med hvad man ligger på disken...

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 200 point
Dato : 12-02-06 14:30

Men den jeg har, er faktisk på licens.
Lige fra fabrikken

Godkendelse af svar
Fra : poiser

Dato : 19-02-06 16:53

Tak for svaret sofus.dk.