/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Besøg af damen!
Fra : Hannabanana
Vist : 1414 gange
50 point
Dato : 11-02-06 22:38

Kæresten kommer klokken 12. Der skal dyrkes sex, men jeg gider ikke det almindelige. Hun er med på det meste, det skal bare lige findes på.

Hva' kan jeg/vi lave, når hun kommer, - så hun bliver RIGTIG liderlig, FØR hun bliver træt?

Er der nogen idéer?
Eller kommentarer i øvrigt?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-02-06 22:39

Det ved kun én, din dame.
Mine forslag kunne jo være som iskold vand et sted.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-02-06 22:40

Det er jo så forskelligt hvad man har lyst til lige den dag.

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 60 point
Dato : 11-02-06 22:42

Det er da noget af et luksusproblem!

- Sig til hende, at der skal slappes af, og SÅ sætter du en pornofilm på, istedet for et afsnit af hortonsagaen, som du med GARANTI har liggende på DVD, - øverst i samlingen.

Held og lykke, - og god fornøjelse!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-02-06 22:44

Jamen, tøjet skal da af lige det sekund hun træder ind af døren. En mørk lejlighed, bind for øjne af hende, pil tøjet af hende stille og roligt, isterninger, stearinlys i soveværelset osv...

God tur...

http://www.sexualpositionsfree.com/

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 12-02-06 00:22

Jamen du er da nødt til at tage en kilt på (selvom du ikke er fra skotland).... Og så binder du 4 balloner i din kilt, og giver slip lige i det hun kommer ind ad døren

Og hvis det ikke virker, så er du nok nødt til at spille på din sækkepibe selv

Vh fluffy

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 12-02-06 00:31

Ja de fleste damer er vilde med at få den i røven og så i munden bagefter så det synes jeg i skal gøre. God tur.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 12-02-06 01:12

Nejnej noerager!! Det er da helt hen i hegnet!! Kvinden skal ikke nedgøres.. hun skal overraskes

Vh fluffy

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 12-02-06 08:49
Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 12-02-06 11:03

Jeg holder med noerager.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 12-02-06 20:19

Ja, det kunne da være godt, hvis ALLE kvinder var vilde med det nordager siger, - men sådan er sandheden bare ikke, - ikke ifølge min erfaring ihvertfald.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 12-02-06 20:21

Nordager = noerager

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-02-06 22:30

fluffyclaus> 1-0 ... intet mindre.... SUUUUUPPPPPRISE..........

Hannabanana> Hva´så fik hun en snurretur hun sent glemmer...

Kommentar
Fra : chanellSoft

Dato : 13-02-06 20:37

må jeg udtale mig som en kvinde??? Jeg vil ha´ den li` på og hårdt. jeg vil kneppes i røven hvorefter sku` jeg sutte den af på ham. Og så vil jeg kysse ham så inderligt at han fik sit eget sæd at smag(uhhhm) og så sku´ han slikke mig indtil jeg kom i en kæmpe orgasme og han sugede alle safter ude af mig og kyssede mig til sidst såden at jeg hellere ikke gik glip af noget...... Det var bare min uskyldig bemerkning......Gud, hvor jeg dog trægner til et knald!!!!!

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 19-02-06 16:32

hvad med at følge Chanelsofts råd. Det lyder da ikke dårligt

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 19-02-06 17:13

Ja, det kunne man da godt bruge.. Måske lige uden det med at smage på sin egen sæd

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 19-02-06 20:05

det er vel ok..... Det lyder som en god aften

Kommentar
Fra : LaaBaaby

Dato : 23-02-06 15:21

Lig Jer på gulvet - på et stor bredt tæppe.
Sæt fyrfadslys rundt om hele tæppet .
Sluk lyset . Ha' gerne en skål istergninger . Og Kærtegn hende med dem ;)

- " det er det vi PIGER vil have :D " -

Godkendelse af svar
Fra : Hannabanana

Dato : 27-03-06 14:22

Tak for svaret epidedymittis.